SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Serwis sportowy i pasmo kabaretowe najdroższe w ofercie reklamowej Polsatu

W cenniku reklamowym Polsatu na luty najwyższe ceny mają reklamy, które zostaną wyemitowane przy wieczornym serwisie sportowym oraz w paśmie kabaretowym w niedzielne wieczory. 30-sek. spot kosztuje ponad 50 tys. zł netto.

Karolina Szostak, fot. PolsatKarolina Szostak, fot. Polsat

58,5 tys. zł (cena netto, bez rabatów, dla spotu 30-sek.) kosztuje reklama w bloku przy serwisie sportowym w Polsacie w niedzielę wieczór. W dni robocze stawka jest niższa i wynosi maksymalnie 37,7 tys. zł.

Za reklamę przy "Wydarzeniach" trzeba zapłacić 51 tys. zł w niedzielny wieczór i 54,3 tys. w dni powszednie. Ceny dla spotów przy prognozie pogody wynoszą odpowiednio 49,5 tys.zł i 35,3 tys.zł.

56,4 tys. zł kosztuje z kolei spot w paśmie kabaretowym, które Polsat pokazuje w niedziele po g. 20. Nieco mniej - 53,1 tys. zł trzeba zapłacić za spot przy programie "Nasz nowy dom".

Na 53 tys. zł wyceniono spot przy serialu "Pierwsza miłość", zaś na 50,8 tys. zł - reklamę w poniedziałkowym paśmie filmowym "Mega Hit".

14 lutego Polsat pokaże koncert "Walentynki z Polsatem" - spot przy nim kosztuje 42 tys. zł. Dwa tygodnie później - 28 lutego ok. g.20 - widzowie obejrzą "Love Island" - spot wyceniono na 48,5 tys.zł.

Polsat Media jako drugie biuro reklamy tv - po Biurze Reklamy TVP - podało ofertę handlową na luty br.

Według danych Nielsen Audience Measurement w grudniu ub.r. średnia widownia minutowa Polsatu wynosiła 594 093 osób, a udział w rynku oglądalności - 8,53 proc. (po spadku o 3,6 proc. rok do roku).

Dołącz do dyskusji: Serwis sportowy i pasmo kabaretowe najdroższe w ofercie reklamowej Polsatu

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ja tu tak zostawię
A na wiertniczej nadal nie mogą się zdecydować, czy pokazać ofertę na 2021 rok, czy jej nie pokazywać :)
odpowiedź