Udział liderującego Polsatu Sport w październiku 2015 roku wyniósł 0,77 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik ten zwiększył się o 18,31 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Druga lokata należała do Polsatu Sport News, którego udział zwiększył się o 45,54 proc. do poziomu 0,42 proc. - jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polo-tv-zdecydowanym-liderem-kanalow-muzycznych-viva-polska-coraz-slabsza ##
Na ostatnim miejscu podium ulokował się TVP Sport. Udział tej stacji w zeszłym miesiącu wyniósł 0,36 proc., po wzroście o 12,30 proc.
Z kolei największy spadek odnotował plasujący się na ostatniej pozycji Orange Sport, którego udział zmniejszył się o 75,45 proc. do 0,03 proc. W październiku 2014 roku kanał ten był ósmy.

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce również należało do Polsatu Sport (0,66 proc. udziału; wzrost o 2,80 proc.). Z trzeciej na drugą pozycję awansował Polsat Sport News (0,50 proc.; do góry o 49,40 proc. - największy wzrost w zestawieniu). Natomiast z miejsca czwartego na trzecie awansował TVP Sport (0,21 proc.; - 0,95 proc.).
Również i w tym najwięcej stracił Orange Sport - było to 74,56 proc. do 0,03 proc.











