WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

TVP w spocie truskawkę na torcie od Tomasza Hajto z Polsatu zastępuje wiśnią (wideo)

Polsat Sport najchętniej oglądany w październiku. Eleven zyskał najwięcej

2017-11-10 A A A KOMENTARZE: 2 FORUM DRUKUJ POLEĆ

W październiku br. liderem oglądalności wśród stacji sportowych awansował Polsat Sport. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Eleven, a na czele spadków znalazł się Eurosport 2 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Robert Lewandowski, fot. polsat Robert Lewandowski, fot. polsat

Udział Polsatu Sport w październiku 2017 roku wyniósł 0,54 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik ten zwiększył się o 12,50 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.

Drugą lokatę zajął TVP Sport, którego udział zmalał o 8,57 proc. do poziomu 0,32 proc.

Podium uzupełnia Eurosport 1. Wynik tej stacji w październiku br. wyniósł 0,26 proc., po spadku o 23,53 proc.

Najwięcej zyskał Eleven, który awansował z 11. na 9. lokatę. Jego średni udział wzrósł o 250 proc. do 0,07 proc. Wzrost, wynoszący 20 proc. do 0,06 proc. odnotował również siostrzany Eleven Sports. Kanały z grupy Eleven Sports Network posiadają coraz bogatszą ofertę - m.in. transmitują niemiecką Bundesligę, mecze angielskich rozgrywek piłkarskich (Sky Bet Championship, Sky Bet League One, Sky Bet League Two oraz Pucharu Ligi Angielskiej), a także ligę hiszpańską oraz francuską. W ofercie tego nadawcy znajdują się również rozgrywki International Champions Cup oraz wybrane mecze towarzyskie największych światowych klubów, a także mecze żużlowej reprezentacji Polski i wyścigi Formuły 1.

Z kolei największą stratę udziału, wynoszącą 35,29 proc. do 0,11 proc., zanotował Eurosport 2, który w zestawieniu spadł z lokaty 4. na 5.

6. pozycję zajął kanał Polsat Sport Fight, który nadaje od 1 sierpnia ub.r. W październiku br. jego udział wyniósł 0,08 proc.

Ostatnią lokatę z 0,05 proc. udziału zajął Polsat Sport News, który 2 stycznia br. w naziemnej telewizji cyfrowej zastąpiony został przez nową stację Super Polsat. Od tego dnia kanał ten dostępny jest tylko na platformach satelitarnych i w sieciach kablowych. Zyskał on nową jakość HD.

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce w październiku br. też zajął Polsat Sport (wzrost o 17,65 proc. do 0,40 proc.). Drugi był TVP Sport (0,19 proc. udziału; bez zmian), a z piątej na pierwszą lokatę awansował Canal+ Sport (0,16 proc. udziału; do góry o 6,67 proc.)

Również i w tym ujęciu największy wzrost - wynoszący 550 proc. do 0,13 proc. - odnotował Eleven, a najwięcej stracił Eurosport 2 - było to 46,67 proc. do 0,08 proc.

Autor: Michał Kurdupski

Wiecej informacji: Polsat Sport, Eurosport, TVP Sport, kanał sportowy

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia