Polsat zmiażdżył w sylwestra konkurencję. Ogromna przewaga nad TVP2 i TVN

“Sylwestrową Moc Przebojów” Polsatu, zorganizowaną w Gdyni, oglądało średnio 4,3 mln osób. To ponad dwa razy więcej widzów niż zgromadziła sylwestrowa impreza TVP2 we Wrocławiu i aż trzy razy więcej niż śledziło koncert TVN w Krakowie.

po
po
Udostępnij artykuł:

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że transmitowany w tym roku z Gdyni koncert sylwestrowy Polsatu miał średnio 4,32 mln widzów. Przełożyło się na 33,06 proc. udziału w grupie 4+ i 33,6 proc. w grupie komercyjnej 16-49, co dało Polsatowi pozycję absolutnego lidera rynku.

Nadawany w TVP2 w tym samym czasie z Wrocławia “Disco Sylwester z Dwójką” zgromadził średnio już tylko 2,04 mln oglądających, a jego udział wyniósł odpowiednio 15,35 proc. i 14,9 proc. Z kolei pokazywany w TVN sylwestrowy koncert “Kraków - Miasto Żywiołów” śledziło jedynie 1,36 mln widzów przy udziale wynoszącym 9,99 proc. w 4+ i 11,1 proc. w 16-49.

 

Podczas imprezy Polsatu wystąpili m.in. Maryla Rodowicz, Budka Suflera, Golec uOrkiestra, Enej czy Piersi, na koncercie TVP2 zaśpiewali m.in. Edyta Górniak, Justyna Steczkowska, Izabela Trojanowska, VOX czy Midge Ure, a w TVN publiczność bawiła się w rytm przebojów m.in. Lady Pank, Brodki, Dawida Podsiadło, Eweliny Lisowskiej czy Perfectu. Wszystkie imprezy zaczęły się ok 20.00. Dwójka jako jedyna podczas swojej transmisji nie nadawała reklam.

“Sylwestrowa Moc Przebojów” Polsatu w Gdyni cieszyła się także największą popularnością jeśli chodzi o publiczność zgromadzoną pod sceną. Jak podali organizatorzy, na Skwerze Kościuszki i na przyległych ulicach bawiło się niemal 200 tys. osób. Władze Wrocławia podały, że przez ich imprezę odbywającą się na Rynku, przewinęło się około 150 tys. ludzi. Natomiast na Krakowskim Rynku - według organizatorów - pojawiło się tylko 20 tys. osób.

W kulminacyjnym momencie, czyli między godz. 23.50 w sylwestra a 0.10 już w Nowy Rok imprezę Polsatu śledziło aż 5,28 mln widzów, widowisko TVP2 wybrało 2,09 mln osób, a koncert TVN - 1,19 mln. Natomiast 1,07 mln widzów oglądało wtedy Jedynkę, nadającą nagrany wcześniej program “Sylwester z Jaka to melodia?”.

 

Z danych telemetrycznych wynika, że Polacy 31 grudnia ub.r. spędzili przed telewizorem średnio 5 godz. 27 min. (rok wcześniej było to 5 godz. 26 min.), zaś 1 stycznia br. - 5 godz. 55 min.  (6 godz. 2 min.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online