Polscy internauci wolą sieć od telewizji i seksu

90 proc. polskich internautów wolny czas spędza właśnie w sieci – wynika z badania IMAS International. Nieco mniej popularne jest oglądanie telewizji, a zdecydowanie mniej – uprawianie seksu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prawie 91 proc. polskich internautów deklaruje, że wczoraj w wolnym czasie korzystali z sieci. Trzy czwarte wskazują w tym kontekście oglądanie telewizji, a nieco ponad połowa – czytanie. Tylko co czwarty użytkownik sieci w naszym kraju przyznaje, że poprzedniego dnia w wolnym czasie uprawiał seks.

grafika

Co trzeci polski internauta chwile, w których nie ma nic do zrobienia, najchętniej przeznaczyłby na korzystanie z sieci. Internet wybiera zdecydowanie więcej respondentów niż spotkania z rodziną czy seks.

grafika

Badanie sposobów spędzania wolnego czasu przez polskich internautów na zlecenie PBI zrealizował IMAS International. Pytania – w ramach badania Omnibus Online w kwietniu 2009 roku – zadano 507 Polakom w wieku 18-54 lata korzystającym z sieci.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kampanie świąteczne bardziej efektywne? Nowe aktualizacje YouTube Shorts

Kampanie świąteczne bardziej efektywne? Nowe aktualizacje YouTube Shorts

Edelman zatrudnia Annę Vogt na stanowisko global chief strategy officer

Edelman zatrudnia Annę Vogt na stanowisko global chief strategy officer

Igor Ruczyński przeszedł z Dentsu Polska do MyShopTV

Igor Ruczyński przeszedł z Dentsu Polska do MyShopTV

Nowy sezon serialu "Klangor" w Canal+. Jest zwiastun i zdjęcia

Nowy sezon serialu "Klangor" w Canal+. Jest zwiastun i zdjęcia

Valkea: 25 lat, 100 ekspertów, jedna z największych niezależnych agencji marketingowych w Polsce
Materiał reklamowy

Valkea: 25 lat, 100 ekspertów, jedna z największych niezależnych agencji marketingowych w Polsce

Rosja zjadła zysk polskiego giganta odzieżowego. Sinsay napędza sprzedaż

Rosja zjadła zysk polskiego giganta odzieżowego. Sinsay napędza sprzedaż