SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polscy olimpijczycy w strojach innej marki. Koniec współpracy z 4F

Marka adidas została sponsorem polskiej kolekcji olimpijskiej na lata 2024-2028. Oznacza to koniec współpracy Polskiego Komitetu Olimpijskiego z polską marką 4F. 

Producent adidas podpisał pięcioletnią umowę sponsorską z Polskim Komitetem Olimpijskim, stając się oficjalnym sponsorem polskiej kolekcji olimpijskiej. Na mocy umowy adidas zapewni m.in.: profesjonalne stroje, obuwie i wyposażenie dla reprezentantów Polski.

Współpraca została oficjalnie ogłoszona na konferencji z udziałem Bjørna Guldena – CEO adidas i Radosława Piesiewicza – prezesa Polskiego Komitetu Olimpijskiego rozpocznie się wraz z Igrzyskami Olimpijskimi w Paryżu w 2024 i potrwa do końca 2028 roku.

Premiera strojów i akcesoriów opracowanych dla polskich olimpijczyków będzie miała miejsce w kwietniu 2024 roku. 

Nowy producent strojów dla polskich olimpijczyków

Porozumienie z Polskim Komitetem Olimpijskim obejmuje wszystkie wydarzenia olimpijskie, w których wezmą udział polscy sportowcy aż do końca 2028 roku, w tym: Igrzyska XXXIII Olimpiady Paryż 2024, XXV Zimowe Igrzyska Olimpijskie MediolanCortina 2026, czy Igrzyska XXXIV Olimpiady Los Angeles 2028. 

W ramach umowy sponsorskiej adidas dostarczy zawodnikom obuwie, stroje i akcesoria, w których olimpijczycy wystąpią m.in.: podczas podróży, w wiosce olimpijskiej, w trakcie treningów oraz dekoracji medalowych na podium.

– adidas to uznana marka na całym świecie, która już od wielu lat wspiera polskich sportowców. Dlatego bardzo się cieszę, że dziś adidas zostaje sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego, Olimpijskiej Reprezentacji Polski i Polskiej Kolekcji Olimpijskiej. Dzięki współpracy z adidas polscy olimpijczycy od Paryża 2024, aż do Los Angeles 2028 będą występować w strojach tej marki na wszystkich sportowych wydarzeniach rangi olimpijskiej, na które Polski Komitet Olimpijski będzie wysyłał reprezentację. Dodam tylko, że poza Igrzyskami Olimpijskimi, Młodzieżowymi Igrzyskami Olimpijskimi są to także Olimpijskie Festiwale Młodzieży Europy – podsumował Radosław Piesiewicz, prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego.

– Polska jest jednym z największych rynków dla adidas w Europie. Jesteśmy liderem rynku, ale wciąż widzimy wiele możliwości rozwoju zarówno dla biznesu, jak i sportu. Partnerstwo z Polskim Komitetem Olimpijskim jest naturalnym kolejnym krokiem dla adidas, biorąc pod uwagę nasze wieloletnie wsparcie dla polskich sportowców poprzez indywidualne kontrakty. Jesteśmy dumni, że możemy zostać oficjalnym sponsorem Polskiej Kolekcji Olimpijskiej i wspierać olimpijczyków reprezentujących Polskę w drodze po kolejne zwycięstwa – mówi Bjørn Gulden, CEO adidas.

Poprzednie 15 lat z PKOL współpracował w zakresie strojów z 4F - obok Igrzysk Olimpijskich w Pekinie firma dostarczała ubiorów  polskim reprezentacjom na Młodzieżowe Igrzyska Olimpijskie, Europejskie Młodzieżowe Igrzyska Olimpijskie oraz Europejskie Igrzyska Olimpijskie.

Dołącz do dyskusji: Polscy olimpijczycy w strojach innej marki. Koniec współpracy z 4F

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nam nam
Dobre zdjęcie. Trzeba mieć talent, by w marynarce wyglądać mniej elegancko od kolegi w bluzie dresowej.
odpowiedź
User
Pel
Po co nam poskoe firmy jak mamy niemieckie
odpowiedź
User
X5
Jak zwykle koledzy z sekty, przepraszam sekcji, Niemca nie chcieli - ale jego buty już tak.
odpowiedź