SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polskapresse i Springer oferują wspólne pakiety reklamowe

Wydawnictwa Polskapresse i Ringier Axel Springer Polska po raz pierwszy wprowadziły do sprzedaży dwa wspólne pakiety reklamowe. Pierwszy z nich obejmuje dodatki telewizyjne obu wydawnictw, zaś drugi strony sportowe dzienników ogólnoinformacyjnych i dzienniki sportowe.

Pakiet TV Pack oferuje reklamę o zasięgu ogólnopolskim w dodatkach telewizyjnych „Tele Magazyn” (Polskapresse) oraz „Fakt TV” (Ringier Axel Springer Polska). Jak podano w komunikacie, wspólna oferta dwóch wydawnictw pozwoli na dotarcie do 2 488 000 czytelników tygodniowo (dane PBC General od maja 2011 do kwietnia 2012, wskaźnik OTSI+), a łączne rozpowszechnianie płatne razem tytułów, w skład których wchodzą dodatki, w kwietniu br. wyniosło 1 115 000 egz. (dane ZKDP). Cena reklamy całostronicowej to 40 000 zł netto.

- Oferowany przez nas TV Pack to pakiet przewyższający zasięgiem pozostałe magazyny telewizyjne na polskim rynku  - podkreśla Marta Dolecka, dyrektor biura reklamy prasy codziennej w Ringier Axel Springer Polska.  Anna Gancarz-Luboń, rzeczniczka prasowa spółki wyjaśnia nam, że wydawnictwu chodzi o zasięg magazynów telewizyjnych dodawanych do gazet, a nie sprzedawanych samodzielnie. -  Traktujemy je jako subsegment i porównujemy się zawsze do innych tytułów z tej kategorii - dodaje Gancarz-luboń.

Pakiet Sport Pack to oferta reklamowa na stronach sportowych w ośmiu dziennikach regionalnych Polskapresse zrzeszonych pod marką „Polska”: „Dziennik Bałtycki”, „Dziennik Zachodni”, „Dziennik Łódzki”, „Głos Wielkopolski”, „Gazeta Krakowska”, „Kurier Lubelski”, „Polska Metropolia Warszawska”, „Gazeta Wrocławska” oraz tytułach Springera: „Fakt”, „Przegląd Sportowy” i „Sport”. W komunikacie podano, że pakiet pozwoli na dotarcie do 4 215 000 czytelników (dane PBC General od maja 2011 do kwietnia 2012 roku, wskaźnik CDT). Cena reklamy całostronicowej to 55 000 zł netto w wydaniach od poniedziałku do czwartku oraz 99 000 zł netto w wydaniu magazynowym.

- Sport Pack to zasięgowe narzędzie przeznaczone dla marketerów poszukujących wygodnych, czytelnych i skutecznych rozwiązań, trafiających do grupy docelowej mężczyzn - mówi Wiktor Pilarczyk, prezes Polskapresse Oddział Biuro Reklamy.

Pakiety TV Pack i Sport Pack sprzedawane są przez Biura Reklamy Polskapresse i Ringier Axel Springer Polska w czterech formatach reklamowych: cała strona, junior page, pół strony i jedna trzecia strony. Cennik reklam w obu pakietach nie podlega rabatowaniu.

Polskapresse oferuje też pakiety reklamowe z tytułami Mediów Regionalnych. Są to pakiety Big Free (więcej na ten temat) i Big Pack (poznaj szczegóły).

Dołącz do dyskusji: Polskapresse i Springer oferują wspólne pakiety reklamowe

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zasięg
istotnie, jeśli 8 procent nowego pakietu to więcej niż 29% pakietu Premium bauera to przewyższają. Gratulacje, nowa jakość obliczania zasięgu:)
odpowiedź
User
Zenobia
A w Fakcie znów zwolnienia i obcinki...To za to, że sprzedaż nie spada! Dziekujemy!
odpowiedź
User
zuzia
Przecież to sondaż, jak zadziała połączenie tych tytułów, bo jeśli wypali, to tylko patrzeć, jak niektóre gazety zmienią właścicieli. I to na pewno nie kupi Axel...
odpowiedź