SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polski Business Insider będzie częścią grupy Gazeta.pl

Polska wersja amerykańskiego serwisu biznesowo-technologicznego Business Insider będzie częścią grupy Gazeta.pl (Agora). Internetowy projekt wystartuje pod koniec 2015 roku

W polskiej wersji Business Insider dominować będą materiały przygotowywane przez stworzoną specjalnie lokalną redakcję, a obok nich publikowane będą autorskie treści pisane przez amerykański zespół serwisu. Polscy czytelnicy poznają m.in. teksty Henry'ego Blodgeta, byłego analityka z Wall Street i redaktora naczelnego amerykańskiej Business Insidera. Najciekawsze treści z polskiego Business Insider będą prezentowane również na stronie głównej portalu Gazeta.pl, dzięki czemu dotrze do nich szeroka grupa czytelników.

- To dla nas ciekawe wyzwanie. Szukaliśmy atrakcyjnego formatu serwisu biznesowego i Business Insider pasuje idealnie. To jeden z najszybciej rozwijających się projektów z obszaru nowych mediów w światowym internecie. Dla Agory i portalu Gazeta.pl to ważny krok w kierunku wzmocnienia portfela serwisów biznesowych - mówi Paweł Wujec, dyrektor segmentu Internet w Agorze.

Paweł Stremski, dyrektor programowy i wydawniczy Gazeta.pl, podkreśla, że Business Insider to świetne treści biznesowo-lifestyle'owe, a fundamentem działania tej marki jest mocna obecność w sieciach społecznościowych. - Jesteśmy przekonani, że w polskim internecie jest miejsce na nowoczesny, mocno socialowy serwis o szeroko pojętym biznesie - dodaje.

Polski serwis będzie ósmą wersją językową Business Insider. - Polska to ciekawy i dynamiczny rynek medialny - wyjaśnia Julie Hansen, prezes i dyrektor zarządzająca Business Insider.

Business Insider to jeden z najbardziej znanych serwisów o tematyce biznesowo-technologicznej na świecie. Jego amerykańska edycja została założona w 2007 roku przez Henry’ego Blodgeta, byłego analityka z Wall Street oraz Dwight’a Merrimana i Kevin’a Ryana, szefów DoubleClick. Business Insider to gospodarz konferencji branżowych (m.in. Ignition) oraz właściciel usługi BI Intelligence.

Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że w maju br. serwisy Grupy Gazeta.pl odwiedziło 12,57 mln realnych użytkowników (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Polski Business Insider będzie częścią grupy Gazeta.pl

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bvbvbv
Niee
odpowiedź
User
Pytajacy
Agora chyba ma za duzo pieniedzy ... patrzac po ostatnich manewrach
odpowiedź
User
pieniądze ue
Odpowiedz na pytanie, dlaczego akurat w Polsce, brzmi: bo jest fajna kasa UE do wyjęcia. Z tego samego powodu Google zaczęło nagle szkolić przedsiębiorców,a Samsung organizuje jakieś warsztaty. No i tak pieniądze zostaną przepalone... :(
odpowiedź