Polskie Radio na plusie, ale zysk spadł o 11 mln zł

W 2014 roku Polskie Radio wypracowało około 3 mln zł zysku netto, niemal o 11 mln zł mniej niż w 2013 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
Polskie Radio na plusie, ale zysk spadł o 11 mln zł
Andrzej Siezieniewski

Przychody Polskiego Radia w ub.r. wyniosły 269 mln zł, podczas gdy w 2013 roku kształtowały się na poziomie 294 mln zł. Za ten spadek odpowiada obniżenie wpływów z abonamentu. W 2013 roku Polskie Radio z tego tytułu otrzymało bowiem 193 mln zł, a w zeszłym roku już tylko 164 mln zł. Miało to wpływ na zmniejszenie zysku netto spółki z 13,7 mln zł w 2014 roku (więcej na ten temat) do ok 3. mln zł w ub.r. (dane nieaudytowane).

Radosław Kazimierski, rzecznik prasowy Polskiego Radia informuje Wirtualnemedia.pl, że spółce udało się osiągnąć dodatni wynik netto dzięki restrykcyjnej polityce kosztowej oraz 10-proc. wzrostowi sprzedaży czasu reklamowego (wyniósł on około 6 mln zł). Trzeba dodać, że Polskie Radio poniosło też dodatkowe koszty związane z nadawaniem cyfrowym i rozwojem nowych stacji tematycznych.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/andrzej-siezieniewski-radio-jest-dzis-analogowa-wyspa-przejscie-na-emisje-cyfrowa-zlikwiduje-wszelkie-bariery ##

W 2012 roku Polskie Radio miało 3,45 mln zł zysku netto, a 2011 rok zakończyło startą na poziomie 8,4 mln zł.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rmf-fm-codziennie-dociera-do-8-4-mln-osob-a-radio-zet-do-5-9-mln-raport-za-2014-rok ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?