„Pomidory na okrągło” w nowej kampanii marki Łowicz

Właśnie wystartowała kampania pomidorów w puszkach marki Łowicz (Maspex Wadowice). Przygotowały ją agencja reklamowa Brasil oraz dom mediowy Mindshare.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Półminutowy spot przygotowany na potrzeby kampanii utrzymany jest w lekkim, wakacyjnym klimacie. Narrator zastanawia się „co, gdyby lato było na okrągło”, co stanowi bezpośrednie nawiązanie do motywu przewodniego reklamowanego produktu - pomidorów w puszce, wariantach krojonym i całym.

Spot prezentujący pomidory w puszce emitowany jest w wybranych stacjach telewizyjnych oraz na platformach VOD. Kampanię wspierać będzie dodatkowo komunikacja w mediach społecznościowych.

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja reklamowa Brasil. Za planowanie  i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare.

W październiku wystartowała także kampania dżemów marki Łowicz, której hasło brzmi „Otwórz się na to, co najlepsze”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+