W nowym spocie tygrys przychodzi z pomocą dzikowi Marianowi, który w swoim zajeździe zamiast obsługiwać gości (na posiłek czeka grupa łosi), odsypia ostrą imprezę, co niepokoi pracującą razem z nim świnię. Uderzenie tygrysa sprawia, że dzik budzi się pełen zapału do pracy. Reklama prezentuje cytrynową wersję smakową (z witaminą C i kompleksem elektrolitów) napoju Tiger Restart.
W zeszłorocznych reklamach Tigera (jego wariantu podstawowego i Mental) tygrys jako gospodarz talk-show rozmawiał o problemach z koncentracją i braku energii m.in. z imprezowym puchaczem Sebą, zapracowaną sarną Żanetą oraz zapianym kogutem.
Nowy spot od 13 kwietnia jest emitowany w telewizji (kanały z oferty TVN, TVP i Polsatu) oraz internecie (serwisy VoD i YouTube).
Kreacją reklamy zajęła się agencja Young & Rubicam Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.












