Ponad połowa Polaków zna T-Mobile

Markę T-Mobile rozpoznaje już trzy czwarte Polaków. Natomiast spontanicznie jako operatora telefonii komórkowej wymienia ją 43 proc. osób.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Z badania Millward Brown SMG/KRC na zlecenie PTC (właściciel tej sieci komórkowej) wynika, że spontaniczna znajomość T-Mobile wśród Polaków od maja do lipca wzrosła z poziomu 3 proc. do 43 proc. Natomiast wspomagana znajomość marki zwiększyła się w tym czasie z 31 do 75 proc. „Dodatkowo coraz więcej osób uważa, że marka T-Mobile jako pierwsza wprowadza nowości, jest nowoczesna oraz modna” - czytamy w komunikacie PTC.

Przypomnijmy, że wejściu T-Mobile na polski rynek towarzyszyła w czerwcu intensywna kampania reklamowa, oparta na haśle „Chwile, które łączą” i motywie baniek mydlanych (przeczytaj opinie o tej akcji). W głównym spocie wizerunkowym wystąpił Jan Nowicki (zobacz tę reklamę). Natomiast w lipcu marka został sponsorem tytularnym polskiej ekstraklasy piłkarskiej (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych