SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Producent samochodów wdraża usługę agregującą serwisy streamingowe

Firma Porsche nawiązała partnerstwo ze ScreenHits TV, agregatorem serwisów streamingowych. Dzięki współpracy posiadacze samochodów znanego producenta będą mogli korzystać z różnych platform z treściami wideo na żądanie, a także oglądać kanały informacyjne.

Usługa ScreenHits TV agregująca różne serwisy streamingoweUsługa ScreenHits TV agregująca różne serwisy streamingowe

Umowa ma obowiązywać na 56 terytoriach. Sama aplikacja ScreenHits TV jest obecnie dostępna na 59 rynkach w 30 językach. W Polsce na razie nie można z niej skorzystać, ale firma rozszerza stopniowo zasięg. Część treści na jej stronie internetowej jest już tłumaczona na język polski, więc niebawem usługa może zadebiutować nad Wisłą.

ScreenHits TV działa już m.in. w Ameryce Północnej, Ameryce Łacińskiej, Wielkiej Brytanii i Niemczech. Współpracuje także z kanałami telewizyjnymi. Za Odrą porozumiała się na przykład z Bild TV. Z aplikacji można korzystać na komputerach, smartfonach i tabletach z Androidem oraz iOS, a także na telewizorach i przystawkach z Android TV i Google TV.

Firma zapowiada umowy z kolejnymi producentami samochodów

Stworzona i zarządzana przez kobiety firma zajmująca się technologią medialną zapewnia, że umowa z Porsche nie będzie jedyną. Trwają negocjacje z innymi producentami samochodów. - Konsumenci subskrybują niesamowite treści i chcą mieć do nich dostęp bez względu na to, gdzie się znajdują. Jestem zaszczycona, że ScreenHits TV może zapewnić ten dostęp konsumentom w domu,  podróży czy w samochodzie. Możemy ułatwić życie kierowcom i pasażerom podczas długich podróży - stwierdziła  Rose Hulse, założycielka i dyrektor generalna ScreenHits TV.

Na świecie działa już ponad 5 tysięcy serwisów streamingowych. ScreenHits TV agreguje treści z platform typu Netflix, Amazon Prime Video, Disney+, Apple TV+, BBC iplayer czy Starz. W USA usługa kosztuje 1,99 dol. miesięcznie.  - To był wielki zaszczyt współpracować z Porsche nad wprowadzeniem rozwiązań do pojazdów i gratuluję dużym firmom, takim jak Porsche, wspierania innowacyjnych rozwiązań zaprojektowanych przez kobiety w przemyśle motoryzacyjnym. Zawsze będę wdzięczna Porsche i grupie VW za możliwość dostarczenia naszego produktu premium swoim klientom – dodała Hulse.

Część użytkowników serwisów streamingowych narzeka na konieczność korzystania z interfejsów różnych platform. Uruchamianie wielu aplikacji na przystawce czy telewizorze, może spowalniać te urządzenia. Z opublikowanego w kwietniu 2022 roku raportu Nielsena wynika, że prawie połowa amerykańskich odbiorców platform streamingowych (46 proc.) czuje się  przytłoczona rosnącą liczbą serwisów i usług, co utrudnia im znalezienie pożądanych treści. Platforma Plex szacuje, że przeciętny Amerykanin na przeszukanie 4 serwisów poświęca pół godziny. Jeśli założymy, że niemal codziennie szuka nowych produkcji, to może być aż 7 dni w ciągu roku.

Dołącz do dyskusji: Producent samochodów wdraża usługę agregującą serwisy streamingowe

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tester
W Plex ta usługa jest za darmo i w moim odczuciu lepiej dopracowane. Przetestowałem tę usługę i dezaktywowałem konto. Nic mnie tam nie zatrzymało.
odpowiedź