Power TV i Adventure HD w ofercie TVN Media. W planach trzeci kanał

Michał Winnicki Entertainment, nadawca stacji Power TV i Adventure HD, od 2015 roku rozpocznie współpracę z brokerem TVN Media. Spółka w przyszłym roku planuje też uruchomienie nowego kanału tematycznego.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:

Dotąd reklamy w muzyczno-rozrywkowej stacji Power TV sprzedawały Atmedia, ale spółka ta wkrótce zostanie zlikwidowana (więcej na ten temat). - Z dużym smutkiem przyjąłem informację o zakończeniu działalności firmy Atmedia w Polsce. Współpraca z nią przebiegała perfekcyjnie - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Winnicki.

W celu znalezienia nowego brokera Winnicki prowadził rozmowy z TVN Media i Polsat Media. Wybrał tę pierwszą firmę.  - Oferta TVN Media okazała się najbardziej elastyczna, kompleksowa i bezpieczna dla mojej firmy. Spółka ta ma też mnie wspierać w staraniach o możliwość nadawania na multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej - dodaje.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn-media-pozostaje-brokerem-reklamowym-telewizji-puls ##

Stacje nadawcy trafią do oferty Premium TV. TVN Media sprzedawać będzie czas reklamowy kanału Power TV, natomiast w przypadku dokumentalnego kanału Adventure HD będzie odpowiadać za pozyskiwanie sponsorów. Stacja ta nie nadaje bowiem obecnie reklam.

- W 2015 roku planujemy uruchomić trzeci kanał, kierowany do jeszcze innej grupy docelowej. Nie wykluczam, że w nim reklamy będą obecne - mówi Michał Winnicki. Szczegółów na razie nie zdradza.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w listopadzie br. średni udział Power TV w grupie komercyjnej wyniósł 0,08 proc. (dowiedz się więcej).

Oferta Premium TV jest częścią biura reklamy TVN Media i obejmuje 48 kanałów telewizyjnych. Ich udział w rynku w listopadzie br. w grupie 16-49 uplasował się na poziomie 24,3 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu