Powrót z urodzin w nowej odsłonie kampanii „Piłeś? Nie jedź” (wideo)

W telewizji, radiu, kinach i na outdoorze rusza kolejny etap kampanii społecznej „Piłeś? Nie jedź”. Akcję na zlecenie Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy przygotowały Fabryka Komunikacji Społecznej i Practum Consulting.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie odsłona kampanii społecznej „Piłeś? Nie jedź” pokazuje tragiczny powrót dwojga osób z imprezy urodzinowej , podczas mężczyzna kierujący później samochodem pił alkohol. Akcja zwraca w ten sposób uwagę na negatywne konsekwencje prowadzenia auta przez nietrzeźwego kierowcę. Kampania jest skierowana przede wszystkim do uczestników ruchu drogowego w wieku 18-30 lat.

Przypomnijmy, że kampania „Piłeś? Nie jedź” jest prowadzona przez od kilku lat. W grudniu 2008 roku realizowana była świąteczna odsłona akcji (więcej na ten temat), natomiast w 2006 roku działania przebiegały pod hasłem „Piłeś - nie prowadź!” (więcej).

grafika

Obecna akcja od 16 października do połowy listopada obejmie telewizję (TVN Warszawa), radio (RMF Maxxx), kina (warszawskie Multikina) oraz outdoor (reklamy na 100 autobusach miejskich i przed 75 klubami/pubami w Warszawie, ulotki rozdawane przez stołecznych policjantów). Za kreację i realizację kampanii – na zlecenie Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy – odpowiada agencja Fabryka Komunikacji Społecznej, natomiast działania public relations prowadzi agencja Practum Consulting.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję