WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Jakub Garcarzyk za Rafała Glogiera-Osińskiego dyrektorem rozwoju GazetaPraca.pl

Gorący temat

Duży spadek TVP1, TVP Info przed TVN24. TVN nowym liderem w 16-49

0

Praca.pl w nowej kampanii podkreśla wiarygodność swoich ofert

2017-08-18 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Rusza kampania wizerunkowa serwisu rekrutacyjnego Praca.pl, realizowana przy współpracy z Digital Resolution (Grupa OMD). Działania mają za zadanie zwiększenie znajomości marki Praca.pl jako serwisu z ofertami pracy od sprawdzonych pracodawców.

szef DNI Innovation Fund, Ludovic Blecher szef DNI Innovation Fund, Ludovic Blecher

W kampanii zaplanowano wykorzystanie reklam wideo oraz display. Komunikat wideo przygotowany jest w kilku wersjach; powstały osobne dla kilku największych miast w Polsce po to, żeby móc skuteczniej przekonać odbiorców o szerokiej ofercie lokalnych ofert pracy.

Firmy nie podają, jak długo potrwa kampania.

Autor: bg

Wiecej informacji: Praca.pl

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia