Prasa w polskim internecie popularniejsza od telewizji i radia

Co trzeci dorosły Polak czyta w internecie prasę – wynika z badania CBOS. Tymczasem oglądanie w sieci telewizji i filmów oraz słuchanie radia deklaruje po ok. 20 proc. respondentów.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ciągu minionego roku grupa dorosłych Polaków czytających w internecie prasę zwiększyła się o 7 proc. Obecnie z internetowych wersji gazet i czasopism korzysta już 35 proc. respondentów. W tym czasie odsetek dorosłych osób z naszego kraju oglądających w sieci telewizję i filmy wzrósł o 3 proc. i wyprzedził grupę użytkowników internetowych stacji radiowych.

grafika

Warto podkreślić, że badanie zrealizowane w kwietniu br. przez CBOS obejmowało tylko dorosłych Polaków, podczas gdy multimedia w internecie cieszą się największą popularnością wśród młodych użytkowników.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]