SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Prawie 530 tysięcy numerów przeniesionych w trzecim kwartale - największym przegranym Orange, Premium Mobile z najlepszym bilansem

W III kwartale 2017 roku użytkownicy telefonii komórkowej przenieśli ponad 529,2 tysiące numerów pomiędzy operatorami. Największym napływem nowych klientów cieszył się Play, który jednak stracił prawie tyle samo użytkowników. Na największym minusie znalazł się Orange, a najkorzystniejszy bilans zanotował operator Premium Mobile.

 

Dane dotyczące zmian operatorów przez polskich użytkowników komórek dostarczył Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE).

Według raportu regulatora w III kwartale br. przeniesiono ponad 529,2 tys. numerów komórkowych, największej liczby zmian dokonano w sierpniu.

Największą liczbę nowych numerów pozyskali kolejno Play (159,1 tys.), Orange (ponad 110,3 tys.) oraz T-Mobile Polska (z górą 109,8 tys.).

Jednocześnie największe straty znalazły się po stronie Play (ponad 153,7 tys. utraconych numerów), Orange (ponad 145,4 tys.) i Plusa ( z górą 106,2 tys.).

W ogólnym bilansie na poziomie 10,49 tys. (przy niewielkiej liczbie ponad 11,8 tys. pozyskanych numerów) na szczycie znalazł się operator Premium Mobile, który nieznacznie wyprzedził T-Mobile (10,32 tys.) oraz Aero 2 (9,20 tys.). Największy bilansowy spadek (o ponad 35 tys. numerów) wykazał z kolei Orange oraz Polkomtel (4,6 tys.) i jego spółka matka – Cyfrowy Polsat (4,49 tys. numerów).

Jeśli chodzi o numery stacjonarne, to w III kw. 2017 r. przeniesiono ponad 120 tys. takich numerów. Tu najlepszy bilans zanotował T-Mobile Polska (ponad 18 tys. numerów). Największą stratę tradycyjnie notuje Orange Polska (ponad 30 tys. numerów) oraz grupa Netii (ponad 24 tys. numerów).

Dołącz do dyskusji: Prawie 530 tysięcy numerów przeniesionych w trzecim kwartale - największym przegranym Orange, Premium Mobile z najlepszym bilansem

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
fatalne oferty
Orange nie dba o klientów. Spoznisz się raz nawet o jeden dzień z zaplaceniem faktury i zabierają zniżki. 45 zł więcej to sorry... Oferte tez maja fatalna. Od chwili wprowadzenie telefonów na raty płaci się łącznie ponad 60% więcej niż kiedys
odpowiedź
User
fatalne oferty
Orange nie dba o klientów. Spoznisz się raz nawet o jeden dzień z zaplaceniem faktury i zabierają zniżki. 45 zł więcej to sorry... Oferte tez maja fatalna. Od chwili wprowadzenie telefonów na raty płaci się łącznie ponad 60% więcej niż kiedys
odpowiedź
User
sieci zeszły na psy
Sieci komórkowe zamiast mieć lesze oferty są coraz droższe. Niecałe dwa lata temu można było mieć telefon zza złotówkę, teraz trzeba płacić raty które często w sumie są droższe niż zakup telefony poza siecią. To samo dotyczy ruterów i innych urządzeń. Do tego dochodzą wyższe opłaty za abonament oraz chore zgody od których uzależnione są małe zniżki. Czy nikt tego nie widzi ?? Jak długo pozwolimy by sieci wrzucały na nas coraz nowe koszty ???
odpowiedź