„Prawo Agaty 6” liderem w grupie komercyjnej. Wiosną kolejna seria

Szósty sezon „Prawa Agaty” oglądało 2,13 mln osób. Serial względem serii emitowanej rok temu stracił 240 tys. widzów, ale zapewnił TVN drugie miejsce w całym rynku i pozycję lidera w grupie komercyjnej. Wpływy z reklam wyniosły 18,2 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

„Prawo Agaty 6” nadawane było we wtorki o godz. 21.30, w okresie od 2 września do 25 listopada br. Serial przyciągał co tydzień średnio 2,13 mln widzów. Przełożyło się to na 15,13 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 15,06 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie największą widownię zgromadził odcinek z 21 października. Przyciągnął on przed telewizory 2,34 mln osób. Drugie miejsce należało do finału produkcji, który zainteresował 2,3 mln widzów.

Trzy topowe odcinki „Prawa Agaty 6”

W porównaniu do czwartej serii, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., produkcja straciła 240 tys. widzów. Wówczas serial śledziło 2,37 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 17,46 proc. i 19,56 proc. udziału (więcej na ten temat).

W paśmie nadawania „Prawa Agaty” TVN zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem była TVP2, emitująca wówczas kulisy serialu „M jak miłość” oraz „Magazyn Ekspresu Reporterów”, co przełożyło się na 17,93 proc. udziału. Gorzej od TVN wypadły takie stacja, jak: Polsat (filmy fabularne i mecz piłki nożnej; 11,73 proc.) oraz TVP1 (gł. filmy, seriale i mecz piłki nożnej; 7,81 proc.).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tylko-muzyka-stracila-300-tys-widzow-35-mln-zl-z-reklam ##

Wśród widzów w grupie komercyjnej TVN także był wiceliderem, ale pierwsze miejsce zajął tutaj Polsat. Trzecia była Dwójka, a czwarta - Jedynka.

Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu

Wpływy reklamowe z 13 odcinków szóstej serii prawniczego serialu wyniosły 18,20 mln zł. Dla porównania czwarta edycja produkcji z reklam przyniosła 28,38 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Kolejny sezon „Prawa Agaty” na antenie TVN pojawić się ma wiosną 2015 roku.

Główną bohaterką serialu jest Agata Przybysz (Agnieszka Dygant), która wraz z przyjaciółmi prowadzi kancelarię prawną i rozwiązuje kolejne sprawy. W serialu występują także m.in. Leszek Lichota, Daria Widawska i Małgorzata Kożuchowska.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat