„Prawo Agaty” oglądało 2,2 mln widzów. TVN na czele grupy komercyjnej

Piątą serię „Prawa Agaty” oglądało 2,17 mln osób. Serial miał mniej widzów niż rok temu, ale zapewnił TVN drugie miejsce w całym rynku i pozycję lidera w grupie komercyjnej. Wpływy z reklam wyniosły 15,26 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

„Prawo Agaty 5” nadawane było na antenie TVN we wtorki o godz. 21.30, w okresie od 4 marca do 27 maja br. Piątą edycję serialu oglądało średnio 2,17 mln widzów. Przełożyło się to na 15,68 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 17,03 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek „Prawa Agaty” wyemitowany 1 kwietnia br. Oglądało go 2,39 mln widzów.

Oglądalność „Prawa Agaty” odcinek po odcinku

 

W porównaniu do trzeciej serii, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., produkcja straciła 320 tys. widzów. Wówczas serial śledziło bowiem 2,49 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 18,29 proc. i 20,37 proc. udziału (dowiedz się więcej).

W paśmie nadawania „Prawa Agaty” TVN zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem była TVP2, emitująca wówczas kulisy serialu „M jak miłość” oraz „Magazyn Ekspresu Reporterów”, co przełożyło się na 20,73 proc. udziału. Gorzej od TVN wypadały: Polsat (filmy fabularne; 9,77 proc.) oraz TVP1 (filmy fabularne; 7,85 proc.). Z kolei w grupie komercyjnej TVN był jednak liderem, a dalej uplasowały się Dwójka, Polsat oraz Jedynka.

Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu

Wpływy reklamowe z 13 odcinków piątej serii prawniczego serialu wyniosły 15,26 mln zł. Dla porównania trzecia edycja produkcji z reklam zarobiła 25,20 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Główną bohaterką „Prawa Agaty” jest Agata Przybysz (Agnieszka Dygant), która wraz z przyjaciółmi prowadzi kancelarię prawną i rozwiązuje kolejne sprawy. Szósty sezon serialu widzowie TVN zobaczą jesienią tego roku (dowiedz się więcej).

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]