„Prawo Agaty” oglądało 2,2 mln widzów. TVN na czele grupy komercyjnej

Piątą serię „Prawa Agaty” oglądało 2,17 mln osób. Serial miał mniej widzów niż rok temu, ale zapewnił TVN drugie miejsce w całym rynku i pozycję lidera w grupie komercyjnej. Wpływy z reklam wyniosły 15,26 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

„Prawo Agaty 5” nadawane było na antenie TVN we wtorki o godz. 21.30, w okresie od 4 marca do 27 maja br. Piątą edycję serialu oglądało średnio 2,17 mln widzów. Przełożyło się to na 15,68 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 17,03 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek „Prawa Agaty” wyemitowany 1 kwietnia br. Oglądało go 2,39 mln widzów.

Oglądalność „Prawa Agaty” odcinek po odcinku

 

W porównaniu do trzeciej serii, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., produkcja straciła 320 tys. widzów. Wówczas serial śledziło bowiem 2,49 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 18,29 proc. i 20,37 proc. udziału (dowiedz się więcej).

W paśmie nadawania „Prawa Agaty” TVN zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem była TVP2, emitująca wówczas kulisy serialu „M jak miłość” oraz „Magazyn Ekspresu Reporterów”, co przełożyło się na 20,73 proc. udziału. Gorzej od TVN wypadały: Polsat (filmy fabularne; 9,77 proc.) oraz TVP1 (filmy fabularne; 7,85 proc.). Z kolei w grupie komercyjnej TVN był jednak liderem, a dalej uplasowały się Dwójka, Polsat oraz Jedynka.

Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu

Wpływy reklamowe z 13 odcinków piątej serii prawniczego serialu wyniosły 15,26 mln zł. Dla porównania trzecia edycja produkcji z reklam zarobiła 25,20 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Główną bohaterką „Prawa Agaty” jest Agata Przybysz (Agnieszka Dygant), która wraz z przyjaciółmi prowadzi kancelarię prawną i rozwiązuje kolejne sprawy. Szósty sezon serialu widzowie TVN zobaczą jesienią tego roku (dowiedz się więcej).

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"