Prawo ironii losu reklamuje PZU (wideo)

W najważniejszych mediach ruszyła nowa kampania reklamowa ubezpieczeń komunikacyjnych w PZU. Akcję – pokazującą drogowe prawo ironii losu – przygotowały firmy Leo Burnett, Starlink, K2 i ACR.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania ubezpieczeń komunikacyjnych w PZU reklamuje, że w ramach tej oferty można korzystać z samochodu zastępczego przez cały czas naprawy swojego auta uszkodzonego w wypadku. Przekaz podkreśla, że nieprzewidziane zdarzenie na drodze może nastąpić w najmniej oczekiwanym momencie, określając to jako jedno z praw ironii losu.

Pierwsza część kampanii jest zaplanowana na 1,5 miesiąca. Grupa PZU w podobnej konwencji planuje reklamować swoje inne ubezpieczenia: majątkowe i na życie.

 

Obecny etap akcji obejmuje telewizję, internet, prasę i kina. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Leo Burnett, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starlink, natomiast działania w internecie przygotowały i realizują agencja interaktywna K2 i dom mediowy ACR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów