Premierowy odcinek „Hit, Hit, Hurra!” zobaczyło 1,42 mln widzów. Jacek Kurski zadowolony z programu

Wyemitowany w środę w TVP1 premierowy odcinek dziecięcego talent show „Hit, Hit, Hurra!” obejrzało więcej widzów niż nadawany w tym samym czasie „Top Chef. Gwiazdy od kuchni”. - To zapowiedź osiągnięcia 15 proc. w środowym paśmie - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP.

Łukasz Brzezicki
Łukasz Brzezicki
Udostępnij artykuł:
Premierowy odcinek „Hit, Hit, Hurra!” zobaczyło 1,42 mln widzów. Jacek Kurski zadowolony z programu

„Hit, hit Hurra!” to talent-show, którego uczestnicy mają od 9 do 16 lat. W 12 kolejnych odcinkach widzowie będą mogli podziwiać występy wokalistów, którzy zaśpiewają największe przeboje muzyczne przy akompaniamencie orkiestry, a także wystąpią w duetach z polskimi i zagranicznymi gwiazdami. W jury zasiadają: Edyta Górniak, Hirek Wrona oraz Bartek Caboń. Prowadzącymi są Artur Orzech i Marta Zalewska.

Program zadebiutował w TVP1 w środę o godz. 20.30. Pierwszy odcinek widowiska Jedynki obejrzało średnio 1,42 mln widzów, co przełożyło się na 9,61 proc. udziału w grupie 4+ i 5,95 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. W szczytowym momencie „Hit, Hit, Hurra!” oglądało blisko 1,7 mln osób.

„Hit, Hit, Hurra!” wygrał z reality-show „Top Chef. Gwiazdy od kuchni”, który Telewizja Polsat pokazywała w tym samym paśmie (od godz. 20.40). Program Polsatu obejrzało średnio 1,33 mln widzów, co dało stacji 9,2 proc. udziału w grupie 4+. „Top Chef” miał jednak lepsze wyniki w atrakcyjnej dla reklamodawców grupie 16-49 - zanotował udział na poziomie 12,29 proc.

TVN emitował równolegle seriale „Na Wspólnej”, „Singielkę” oraz pierwszą część premierowego odcinka „Azja Express”. Z kolei widzowie Dwójki oglądali seriale „Na dobre i na złe” oraz „Na sygnale”.

- Daleki jestem od triumfalizmu, ale uważam, że wyniki pierwszego odcinka „Hit, Hit, Hurra!” są potwierdzeniem słuszności wprowadzonych zmian, przede wszystkim koordynacji programowej i jasnego sprofilowania anten w kierunku walki z konkurencją. W obszarze rozrywki TVP1 wygrała z Polsatem. Będziemy kontynuować ten kierunek, ponieważ odpowiada na zapotrzebowania naszych widzów, skutecznie łącząc misję z komercją - komentuje wyniki „HHH!” w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP.

- Przez lata pasmo w środy po „Wiadomościach” było martwe. Mając silną Dwójkę, Jedynka się poddawała i w ogóle nie walczyła o widza. Postanowiliśmy to przełamać. Uważam, że prawie 10-procentowy wynik w grupie 4+ jest zapowiedzią dojścia do 15 proc. Program będzie liderem pasma - podkreśla Kurski.

Warto dodać, że premierowy odcinek „Hit, Hit, Hurra!” osiągnął wyższe udziały niż nadawany jesienią ubiegłego roku „Kryptonim szef” - pierwszy odcinek tamtego programu obejrzało 1,067 mln widzów przy udziale w grupie 4+ wynoszącym 7,06 proc. „Kryptonim Szef” nie doczekał się kontynuacji.

Łukasz Brzezicki
Autor artykułu:
Łukasz Brzezicki
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą