SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Premio: Kochasz swoje auto? My również

W radiu, internecie i punktach sprzedaży rozpoczyna się kampania reklamowa sieci serwisów samochodowych Premio. Akcję pod hasłem „Kochasz swoje auto? My również” przygotowały firmy Polymus, Gamma, Universal McCann i Way4you.

Kreacja ruszającej właśnie kampanii reklamowej Premio jest oparta na wizerunku kobiety odpoczywającej beztrosko przy swoim samochodzie. Ma to podkreślać profesjonalizm usług świadczonych w serwisach tej sieci, podobnie jak hasło akcji: „Kochasz swoje auto? My również”. W ramach kampanii kierowcy odwiedzający serwisy Premio otrzymają wiszące zapachy samochodowe, na których umieszczono adresy lokalnych punktów tej sieci oraz zakres oferowanych w nich usług.

Akcja obejmuje radio (spersonalizowane spoty reklamujące konkretne serwisy Premio w 63 lokalnych stacjach należących do sieci Eska i RMF Maxxx, a także w ponad 40 innych lokalnych rozgłośniach), internet (odświeżona strona Premio z opcją zapisywania się na wymianę opon on-line) oraz materiały POS.

Kreacją kampanii – zaplanowanej na trzy tygodnie – zajęła się agencja reklamowa Polymus, grafiki przygotowało studio Gamma, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann, natomiast nowy serwis internetowy Premio przygotowała firma Way4you.

Dołącz do dyskusji: Premio: Kochasz swoje auto? My również

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
g cgttt
poparz tu:

http://kredyt-na-auto.blogspot.com
odpowiedź