SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sebastian Bykowski prezesem Press-Service Monitoring Mediów, Marcin Szczupak odpowiada za rozwój biznesu

Firma Press-Service Monitoring Mediów, specjalizująca się w monitoringu mediów, zreorganizowała strukturę, w efekcie czego funkcję prezesa zarządu objął Sebastian Bykowski, a Marcin Szczupak nową rolę new business and research directora. Press-Service rozwija zakres usług o consulting biznesowy dla działów marketingów i zarządów firm.

Sebastian Bykowski i Marcin SzczupakSebastian Bykowski i Marcin Szczupak

Zmiany w funkcjonowaniu Press-Service Monitoring Mediów wdrażane są od początku tego roku. Reorganizacja związana jest ze zmianą profilu działalności firmy - z monitoringu mediów na profesjonalny consulting oparty na danych mediowych.

Od monitoringu mediów do dostarczania wiedzy

- Od monitoringu mediów idziemy w kierunku dostarczania wiedzy. Oczywiście, nie odchodzimy od analizy mediów, ale zaczynamy ją inaczej definiować. Dla nas media to najbardziej aktualne źródło informacji praktycznie o każdym aspekcie biznesu, polityki, kultury, sportu i naszego życia. Branża medialna jest jedną z najbardziej konkurencyjnych na tle innych. Orężem w tej konkurencji jest właśnie informacja. A my jako firma umiemy nie tylko zebrać te informacje, ale i na ich podstawie wykryć pierwsze symptomy zmian dla marek, firm i organizacji - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Sebastian Bykowski, prezes zarządu Press-Service Monitoring Mediów.

Press-Service Monitoring Mediów planuje ofertę sprofilowaną na top management obsługiwanych klientów. - W firmach pojawiło się wielu odbiorców zainteresowanych pogłębioną informacją. To nie są już tylko departamenty PR, ale także działy marketingu, zarządy, wszystkie te komórki, które chcą wiedzieć, jak zmienia się konsument, jakie trendy zdominują niebawem rynek. Okazuje się, że brakuje takiej wiedzy, a my potrafimy ją precyzyjnie dostarczać. To stało się impulsem do przebudowy dotychczasowej oferty - opisuje Bykowski.

Sebastian Bykowski i Marcin Szczupak w nowych rolach w Press-Service Monitoring Mediów

Reorganizacja pociąga za sobą także zmiany kadrowe. Sebastian Bykowski, dotychczasowy wiceprezes zarządu i dyrektor generalny w Press-Service Monitoring Mediów, przejmuje stanowisko prezesa zarządu. Do tej pory funkcję piastował główny udziałowiec firmy Zbigniew Długi.

- Na tym stanowisku będę koncentrował się jeszcze bardziej na strategicznym rozwoju dotychczasowych i nowych filarów firmy - mówi nam Sebastian Bykowski. - O wiele silniejszy akcent chcę też postawić na ekspansji zagranicznej. Mamy ogromne atuty na tle globalnych rozwiązań. Przez ostatnie kilka lat wypracowaliśmy rozwiązania i produkty na najwyższym światowym poziomie, dzięki czemu już dziś obsługujemy światowe marki oraz polskie firmy inwestujące za granicą. Teraz chcemy jeszcze śmielej wejść na rynki bliższe i dalsze z pełną ofertą naszych usług - dodaje prezes Press-Service Monitoring Mediów.

Ekspansja zagraniczna i rozwój oferty

Firma w najbliższych miesiącach planuje ekspansję na rynkach, gdzie już jest obecna - to region CEE i Bliski Wschód. W dalszej kolejności chce wejść z ofertą do Turcji, Brazylii, Kanady, Izraela i Europy Zachodniej.

Nową rolę w organizacji objął także Marcin Szczupak, do tej pory kierujący działem raportów  medialnych. Dotychczasowe obowiązki połączy ze stanowiskiem new business and research director, na którym będzie odpowiadał za rozwój oferty firmy. Z Press-Service związany jest od ponad 15 lat.

- Nasi klienci oczekują od nas nie tylko analiz medialnych, ale i rynkowych. W tym kontekście, komórka kierowana przez Marcina będzie jeszcze bardziej integrować różnego rodzaju źródła informacji. Łączymy dane z mediów z tymi uzyskanymi od klientów i ich partnerów - na temat sprzedaży, pozycjonowania, frekwencji w świecie cyfrowym i tym rzeczywistym. W efekcie, klient widzi, jak jego komunikacja medialna przekłada się na wyniki biznesowe. Chcemy mówić o efektach komunikacji nie tylko mierzonych zasięgami i liczbą publikacji, wpisów czy komentarzy, ale również konkretnymi efektami biznesowymi - opisuje Sebastian Bykowski.

Jak opisuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Sebastian Bykowski, firma w najbliższym czasie koncentruje się na dalszym rozwoju i promowaniu swoich narzędzi. - Centralnym punktem tego celu jest rozwój naszej nowej platformy do zarządzania informacjami - INFORIA - zapowiada Bykowski.

Nowe narzędzia mają wspierać mierzenie wpływu aktywności medialnej marek na efektywność biznesu, wraz z rekomendacjami zmian.

- Pragniemy, by klienci otrzymywali od nas nie tylko wyniki monitoringu, raporty o aktywności medialnej własnej i konkurencji, ale by mogli je u nas przeanalizować, zbadać w czasie rzeczywistym i wyciągnąć wnioski do efektywniejszych działań w przyszłości - mówi Sebastian Bykowski.

Oprócz rozwoju narzędzi własnych, Press-Service stawia sobie za cel biznesowy skalowanie działalności z nowych obszarów oraz wzrost pozycji na rynkach poza Polską.

Dołącz do dyskusji: Sebastian Bykowski prezesem Press-Service Monitoring Mediów, Marcin Szczupak odpowiada za rozwój biznesu

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dysk
Szkoda, że nie padło trudne pytanie o to, czy zmiana jest podyktowana przegranymi procesami i koniecznością opłacania coraz większej liczby źródeł...
odpowiedź
User
Obserwator
Szkoda, że nie padło trudne pytanie o to, czy zmiana jest podyktowana przegranymi procesami i koniecznością opłacania coraz większej liczby źródeł...


Był chyba jeden proces i co najmniej jedna ugoda. Tutaj przynajmniej tak czytałem.
odpowiedź