Kampania podkreśla, że farby Garnier Olia zawierają naturalny olejek, a nie ma w nich amoniaku. Dzięki temu samodzielne farbowanie włosów ma być proste i przynosić świetne, trwałe efekty.
W reklamach występują trzy kobiety o różnych kolorach włosów reprezentująca poszczególne wersje produktu. Jedną z nich jest Gabi Drzewiecka, prezenterka Radia ZET Chilli (należącego do Eurozetu). - Otrzymała na to zgodę przełożonych - poinformowała portal Wirtualnemedia.pl Katarzyna Szczepanik, PR manager Eurozetu.
Przypomnijmy, że wiosną ub.r. w kampanii kawy Nescafé Classic wystąpił Wojciech Jagielski, ówczesny dyrektor muzyczny Radia ZET (po odejściu ze stacji w kwietniu br., Jagielski reklamuje Ambi Pur).
- Gabi Drzewiecka została wybrana do kampanii, bo idealnie uosabia cechy dziewczyny stosującej farby Olia. Dziewczyny, która w swoim dynamicznym życiu chce mieć wszystko: farbę o łatwej, przyjemnej aplikacji oraz intensywny lśniący kolor włosów dzięki nowoczesnej technologii produktu do koloryzacji - informuje Monika Piekarska, PR manager marki Garnier w L’Oréal Polska. Reklamy z dwoma pozostałymi bohaterkami kampanii pojawią się w najbliższych tygodniach.

Kampania reklamująca Garnier Olia jest prowadzona przede wszystkim w telewizji (kanały z oferty TVP, TVN i Polsatu), prasie (kobiece magazyny people, lifestyle'owe i poradnikowe) oraz internecie (serwisy wideo). Pierwsza odsłona akcji jest zaplanowana na sierpień.
Kreacją reklam zajęła się agencja Publicis Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.











