SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Prezes Partner of Promotion o zleceniu od Polskiej Fundacji Narodowej: to dowód zaufania, jesteśmy dumni z każdego klienta

- Jesteśmy dumni z każdego klienta. To dowód zaufania dla naszego profesjonalizmu - w taki sposób prezes agencji Partner of Promotion Paweł Trochimiuk odnosi się w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl do ujawnienia przez Polską Fundację Narodową zlecenia na prowadzenie biura prasowego Fundacji i obsługę dziennikarzy.

Paweł Trochimiuk Article

Wczoraj Polsat News poinformował, że 21 marca br. Polska Fundacja Narodowa podpisała z agencją public relations Partner of Promotion umowę „na współpracę”. Agencja ma zajmować się prowadzeniem biura prasowego i obsługą dziennikarzy, którzy coraz liczniej zgłaszają się po informacje.

Anna Hahn-Leśniewska, wiceprezes agencji Partner of Promotion, potwierdza portalowi Wirtualnemedia.pl nawiązanie współpracy i zawarcie umowy z Polską Fundacją Narodową. Kontrakt podpisano na okres sześciu miesięcy.

- Jesteśmy dumni z każdego klienta. To dowód zaufania dla naszego profesjonalizmu - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Paweł Trochimiuk, prezes Partner of Promotion.

Do zadań agencji należy m.in. monitoring mediów, raporty medialne, przygotowywanie odpowiedzi na zapytania dziennikarzy na bazie informacji dostarczanych przez pracowników PFN, opracowywanie komunikatów prasowych, organizacja konferencji prasowych oraz doradztwo przy komunikacji projektów prowadzonych przez Fundację. Partner of Promotion zajmuje się także prowadzeniem profili PFN w mediach społecznościowych.

Jak przekazuje nam Anna Hahn-Leśniewska, w ramach umowy agencja deleguje do współpracy 3-osobowy zespół „o wysokich kwalifikacjach i doświadczeniu oraz pod bezpośrednim nadzorem zarządu firmy”. Ich nazwisk jednak nie podaje.

Zlecenie zostało pozyskane w drodze przetargu zorganizowanego przez Polską Fundację Narodową. Wiceprezes agencji nie zna liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu.

Co ciekawe, postępowanie to nie było prowadzone w trybie przetargu podlegającego pod prawo zamówień publicznych ponieważ PFN nie jest podmiotem, który tym regulacjom podlega. Partner of Promotion nie ujawnia wysokości budżetu jaki pozyskała do obsługi zlecenia.

Polska Fundacja Narodowa została utworzona w połowie 2016 roku z inicjatywy ówczesnej premier Beaty Szydło i ministra skarbu państwa Dawida Jackiewicza. Jej fundatorami jest 17 dużych spółek państwowych, fundacja dysponuje rocznym budżetem wynoszącym ok. 100 mln zł.

Najszerzej komentowano dotychczas dwa projekty PFN. Jesienią ub.r. fundacja przeprowadziła kampanię „Sprawiedliwe sądy”, w której wytykano nadużycia i patologie w wymiarze sprawiedliwości (w niektórych przypadkach przeinaczając fakty). Akcja kosztowała ok. 8 mln zł, zorganizowano ją po tym, jak prezydent w lipcu ub.r. zawetował nowelizacje ustaw o Sądzie Najwyższym i KRS.

Przy kampanii współpracowała agencja Solvere kierowana przez Piotra Matczuka i Annę Plakwicz, poprzednio związanych z kancelarią premier Szydło. Okazało się, że Matczuk i Plakwicz zarejestrowali firmę krótko przed tym, zanim odeszli z KPRM, przez co mogli naruszyć przepisy ustawy antykorupcyjnej. W styczniu br. śledztwo w tej sprawie podjęła warszawska prokuratura. Natomiast Piotr Matczuk i Anna Plakwicz sprzedali swoje udziały w Solevere i w marcu wrócili do kancelarii premiera: Matczuk został dyrektorem Centrum Informacyjnego Rządu, a Plakwicz - szefową departamentu obsługi medialnej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Prezes Partner of Promotion o zleceniu od Polskiej Fundacji Narodowej: to dowód zaufania, jesteśmy dumni z każdego klienta

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
taka sytuacja
"Dowód zaufania" albo, innymi słowy, "pieniądz nie śmierdzi"...
30 1
odpowiedź
User
Marek
Koleś jest żałosny w swoich tłumaczeniach. Ale na razie pisowskie koryto jest pełne...
24 2
odpowiedź
User
widz555
A potem zarząd PFN zwali winę na firmę zewnętrzną.
18 2
odpowiedź
User
Ares
Czyli jednak PFN to kolejna wydmuszka
14 2
odpowiedź
User
prawnik
To wygłup. Coś w rodzaju sytuacji, w której mechanik samochodowy zawozi auto do innego mechanika, bo mu w zawieszeniu stuka...
14 1
odpowiedź
User
dim
jasne, żaden pieniądz na początku nie śmierdzi, ale gowno i tak się przykleja
10 1
odpowiedź
User
opssa
Pecunia non olet , a ciemny lud płaci !
2 1
odpowiedź
User
Trzeźwy
Partner od Promotion się nie dziwię, zlecenie jak każde inne. Ale zachowanie Polskiej Fundacji Narodowej zakrawa na skandal. Kto tam pracuje, jakie są nazwiska?
2 1
odpowiedź
User
Jaś
Fundacja od wizerunku wynajmuje firmę od wizerunku... Ciekawe...
3 1
odpowiedź
User
iwo
ciekawe kto i ile zgarnal za ten deal pod stolem. smierdzace interesy za pieniadze podatnika
1 1
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing
przesuń do góry