Prima Finezja reklamowana jako „świeżo palona” (wideo)

W telewizji i BTL-u rusza kampania reklamowa kawy Prima Finezja produkowanej przez D.E. Master Blenders 1753. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Prima. Świeżo palona” przygotowały firmy Draft FCB + Ad Fabrika, Alvernia i Media Direction OMD.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca 15 lutego kampania kawy Prima Finezja podkreśla, że jest produkowana w niezmienny sposób od 20 lat. Spot telewizyjny pokazuje poszczególne etapy tego procesu, informując, że zapewnia to kawie świeżość aromatu.

Kampania jest prowadzona w telewizji (główne stacje i kanały tematyczne) oraz w formie materiałów BTL. Producent Primy nie informuje, jak długo potrwa akcja.

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Draft FCB + Ad Fabrika, spot telewizyjny wyreżyserowała Joanna Rechnio, a wyprodukował dom produkcyjny Alvernia.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa