SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Problemy z kurierem w reklamie CashBill (wideo)

Ruszyła kampania wizerunkowa operatora płatności internetowych CashBill. Akcję pod hasłem „Następnym razem wybierz CashBill" przygotowały Dziadek do Orzechów, Novem oraz Only Only.

Główną osią kampanii są dwa 30-sekundowe spoty wideo. Pokazują popularne sytuacje, jakich doświadczają klienci w kontakcie z kurierem przywożącym paczkę. Często okazuje się, że kurier nie ma wydać reszty lub z braku pełnej kwoty do zapłacenia, przesyłka wraca spod domu klienta do sortowni, skąd trzeba ją odebrać samodzielnie.

 

Spoty kierowane są do do właścicieli sklepów internetowych, a emitowane w mediach społecznościowych. Kampania będzie wsparta działaniami sprzedażowymi w displayu, social media, przez mailing oraz remarketing.

Za kreację kampanii odpowiada krakowska agencja Dziadek do orzechów. Spoty wideo wyprodukował dom produkcyjny Only Only, a wyreżyserowała Monika Kmita. Zakup mediów powierzono domowi mediowemu Novem.

Dołącz do dyskusji: Problemy z kurierem w reklamie CashBill (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nataliaa
Muszę przyznać, że taki rodzaj reklamy trafia do człowieka, bo może się utożsamić z tą sytuacją. Jest wciągająca, krótka i na temat. Dobry przekaz informacji. :)

______________________________________________________________
Obsługa social media
http://testimo.pl/social-media-marketing-i-pr/kompleksowa-obsluga-social-media/
odpowiedź