SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Producent materaców eve Sleep radzi, by „zawsze wstawać prawą nogą”

Ruszyła kampania promocyjna brytyjskiego producenta piankowych materaców eve Sleep. Koncepcję spotu przygotowała tamtejsza agencja Accelerator, zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Value Media.

30-sekundowy spot w komediowej konwencji opowiada o skutkach niewyspania – rozdrażnieniu, napadach głodu czy problemach z koncentracją. W kontraście do niego przedstawiony jest całkowicie wyspany kot. W ostatniej scenie odtwórca głównej roli zasypia natychmiast po położeniu się na reklamowanym materacu. Towarzyszy mu głos z offu, informujący o studniowym okresie próbnym na ten produkt.

Spot emitowany jest w telewizji, a uzupełnienie komunikacji stanowią  aktywności w internecie oraz mediach społecznościowych. Jest to druga kampania marki na terenie Polski od momentu debiutu spółki na brytyjskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w maju 2017 r.

Za koncept kreatywny kampanii odpowiada brytyjska agencja Accelerator, zaś reklamę wyreżyserował Tim Bullock z Blink Productions. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Value Media, który pracuje dla tego klienta od grudnia zeszłego roku.

Dołącz do dyskusji: Producent materaców eve Sleep radzi, by „zawsze wstawać prawą nogą”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Sylwia
Super reklama
odpowiedź