ProfiAuto z nowym zespołem media relations

Firma Moto-Profil, właściciel marki ProfiAuto, powołała nowy zespół komunikacyjny odpowiedzialny za współpracę z mediami, zarządzanie wizerunkiem oraz działania public relations w składzie Adrian Leks i Adam Lehnort.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
ProfiAuto z nowym zespołem media relations
Adrian Leks i Adam Lehnort

Od stycznia 2025 roku za kontakt z mediami i komunikację firmy odpowiada Adrian Leks, który dołączył do Moto-Profilu ponad rok temu. Wcześniej przez blisko osiem lat pełnił funkcję PR & marketing managera w firmie technologicznej Netizens.

Karierę rozpoczął w Telewizji TVS, gdzie przez osiem lat pracował jako wydawca portalu, a następnie kierownik redakcji online. Jest absolwentem Uniwersytetu Śląskiego na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna.

Wsparciem w tematach stricte motoryzacyjnych jest Adam Lehnort, który pełni funkcję eksperta ProfiAuto oraz zajmuje się także marketingiem i PR w firmie. Z branżą medialną związany jest od 20 lat, zdobywając doświadczenie po stronie agencji PR oraz biurze prasowym PGNiG Obrót Detaliczny. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje