Program „Disco Star” premierowo emitowany był w soboty o 18.00 w okresie od 6 października do 15 grudnia br. Pokazane w tym paśmie odcinki śledziło 173 tys. widzów, a udział formatu ukształtował się na poziomie 1,35 proc. w grupie 4+ i 1,95 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. To wyższe wyniki od średnich dobowych udziałów Polo TV w okresie emisji talent-show, które wyniosły odpowiednio 0,59 proc. i 0,78 proc.
Polo TV w paśmie nadawania „Disco Star” była zdecydowanym liderem wśród stacji muzycznych. Drugie miejsce zajęła należąca do tej samej grupy medialnej Eska TV, która miała 0,56 proc. udziału. Dalej znalazły się: 4fun.tv (0,33 proc.) i Viva Polska (0,24 proc.). Taka sama była kolejność kanałów w grupie komercyjnej.
Powtórki talent-show nadawane były w niedziele o 19.00. Gromadziły one 105 tys. widzów, a ich udziały były także wyższe od średniej stacji - wynosiły bowiem odpowiednio 0,64 proc. i 0,84 proc.

Wpływy z reklam nadawanych przy premierowych odcinkach formatu wyniosły 2,03 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
W programie „Disco Star” brali udział wokaliści i zespoły tworzące muzykę disco polo i dance. Zwycięzcą został zespół Jago Young. Uczestników oceniało jury, w którego składzie byli Shazza, Paweł „Masters” Jasionkowski i Grzegorz Halama. Gospodarzem programu był Marcin Miller. Stacja nie odpowiedziała nam wczoraj, czy i kiedy na antenie pojawi się druga edycja formatu.











