SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Program „Hell’s Kitchen 3” stracił 140 tys. widzów. 22 mln zł z reklam

Trzecią edycję reality-show „Hell’s Kitchen” oglądało średnio 1,65 mln osób, o 140 tys. widzów mniej niż emitowaną rok temu pierwszą serię programu. Wpływy z reklam wyniosły 22,06 mln zł.

„Hell’s Kitchen - Piekielną kuchnię” oglądać można było w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, w okresie od 10 marca do 12 maja br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność trzeciej serii formatu wyniosła 1,65 mln widzów. Przełożyło się to na 10,19 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 16,20 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

W analizowanym okresie największą popularnością cieszył odcinek programu, wyemitowany 21 kwietnia br. Zgromadził on przed telewizorami 1,94 mln oglądających.

Trzy topowe odcinki „Hell’s Kitchen 3”

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

21-04-2015

20:06:41

1 935 601

12,32%

24-03-2015

20:05:26

1 805 822

11,41%

14-04-2015

20:05:59

1 763 094

10,81%

Dla porównania, emitowana wiosną ub.r. pierwsza edycja reality-show gromadziła o 140 tys. więcej widzów - 1,79 mln oglądających, co przełożyło się na 11,83 proc. udziału w grupie 4+ oraz 18,76 proc. w 16-49 (zobacz te dane). Z kolei nadawana jesienią ub.r. druga seria formatu miała 1,76 mln widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 10,91 proc. i 16,41 proc. (więcej na ten temat).

Polsat w czasie emisji „Hell’s Kitchen” zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Zdecydowanym liderem była Dwójka emitująca wówczas swoje hitowe seriale: „Barwy szczęścia” i „M jak miłość”, co przełożyło się aż na 32,14 proc. udziału. Gorzej od Polsatu wypadły: TVN („Na Wspólnej” i „Ugotowani”; 9,69 proc.) i TVP1 (kroniki sportowe, „Pogoda” „Agenci T.A.R.C.Z.Y”, filmy fabularne, debata prezydencka; 8,09 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Oglądalność programu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP2

5 188 591

32,14%

26,10%

Polsat - Hell’s Kitchen 3

1 645 665

10,19%

16,20%

TVN

1 564 913

9,69%

10,00%

TVP1

1 306 182

8,09%

6,93%

Wpływy reklamowe Polsatu wokół emisji programu wyniosły 22,06 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

W trzeciej edycji reality-show „Hell’s Kitchen - Piekielna kuchnia” obok uczestników wybranych w castingach gościnnie wzięły udział też gwiazdy, m.in. Zygmunt Chajzer i Katarzyna Kwiatkowska. Program wygrała Katarzyna Domańska - otrzymała 100 tys. zł i pracę w restauracji Wojciecha Modesta Amaro, który był gospodarzem formatu.

Jesienią br. Polsat planuje pokazać czwartą edycję „Hell’s Kitchen”, ruszyły już poszukiwania uczestników (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Program „Hell’s Kitchen 3” stracił 140 tys. widzów. 22 mln zł z reklam

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adam023
Nasze HK się chowa w porównaniu do USA. W ogóle to jest jedna wielka żenada.
odpowiedź
User
asiak44
Uczestnicy - żenada, same przekleństwa. Praktycznie nic nie potrafili przez większość odcinków, a potem raptem na koniec stali się mistrzami. Goście w restauracji i kuchni - tragedia: jakieś "gwiazdki Polsatu", J. Rutowicz, Doda i tym podobne.
odpowiedź
User
Ania
Polecam ciekawe oferty na: www.ceneo.ebrokerpartner.pl
Wiele ofert różnych firm dla każdego w jednym miejscu.
odpowiedź