Program Jana Pospieszalskiego w TVP Info stracił 130 tys. widzów

Nadawany w TVP Info program „Jan Pospieszalski. Bliżej” w zakończonym właśnie sezonie gromadził przed telewizorami średnio 250 tys. oglądających, o 130 tys. mniej niż rok wcześniej. Wpływy z reklam wyniosły 748 tys. zł.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

W okresie od 5 września 2013 r. do 12 czerwca br. talk-show Jana Pospieszalskiego, nadawany w czwartki o godz. 22.30, oglądało średnio 252 tys. widzów. Przełożyło się to na 2,59 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 0,75 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek magazynu wyemitowano 20 lutego br. Obejrzało go 516 tys. widzów. Gośćmi tego wydania programu byli Andrzej Celiński, Joanna Fabisiak i Jarosław Sellin, którzy rozmawiali o polityce kulturalnej państwa oraz Włodzimierz Pawlik - zdobywca nagrody Grammy. Kolejny w rankingu odcinek miał już o 119 tys. widzów mniej.

Audycja Jana Pospieszalskiego w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej straciła 132 tys. widzów. Wówczas program śledziło 384 tys. osób, a jego udział wynosił odpowiednio 4,03 proc. i 1,61 proc. Trzeba jednak dodać, że we wrześniu ub.r. TVP Info zanotowało duży spadek oglądalności, co było związane m.in. ze zniknięciem stacji z części pakietów kablówek.

Wpływy z reklam emitowanych przed i po programie w sezonie 2013/2014 wyniosły 748 tys. zł. (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Program „Jan Pospieszalski: Bliżej” emitowany jest od listopada 2011 roku. Oprócz rozmów prezentowane są w nim też reportaże o charakterze śledczym.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP