Nowy reality-show „Projekt Lady” na antenie TVN pokazywany był w poniedziałki o godz. 20.55, w okresie od 27 czerwca do 29 sierpnia br. Średnia widownia wszystkich dziewięciu odcinków pierwszej edycji programu wyniosła 1,93 mln osób, co przełożyło się na 14,03 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 18,19 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Największą średnią widownię „Projekt Lady” zgromadził 18 lipca br. Format oglądało wówczas 2,19 mln widzów.

Każdy odcinek programu przynajmniej przez minutę śledziło od 3,64 mln do 4,38 mln osób.
Oglądalność programu odcinek po odcinku
TVN w paśmie nadawania reality-show był liderem rynku telewizyjnego. Drugi był Polsat z udziałem na poziomie 13,19 proc., nadający w tym czasie gł. filmy fabularne (raz pokazany został mecz piłki nożnej Anglia-Islandia z Euro 2016 - spotkanie to w analizowanej stacji oglądało 3,91 mln widzów). Trzecia była Jedynka (9,29 proc.; różne audycje), a czwarta - Dwójka (8,09 proc.; m.in. „Kocham Cię, Polsko!” i relacje z Igrzysk Olimpijskich).
Wśród widzów w grupie komercyjnej trzecia była Dwójka, która wypadła lepiej niż Jedynka.
Z danych telemetrycznych wynika, że reality-show największą popularnością cieszył się wśród kobiet, osób w wieku od 25 lat oraz mieszkańców miast (wskaźnik AFF pow. 100).

Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków programu wyniosły 6,99 mln zł.
„Projekt lady” to program, w którym Małgorzata Rozenek starała się 12 zbuntowanych i niegrzecznych dziewczyn nauczyć dobrych manier i przemienić je w prawdziwe damy. Pierwszą edycję programu wygrała Patrycja Wieja.
Za produkcję wykonawczą pierwszej edycji, opartego na brytyjskim formacie „Ladette to Lady”, reality-show odpowiadała firma Golden Media Polska.











