SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Projekt Lady” wakacyjnym hitem TVN. Powstanie druga edycja

Reality-show „Projekt Lady” oglądało średnio 1,93 mln widzów. TVN w czasie emisji programu był liderem rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej. Wpływy z reklam wyniosły 6,99 mln zł.

Nowy reality-show „Projekt Lady” na antenie TVN pokazywany był w poniedziałki o godz. 20.55, w okresie od 27 czerwca do 29 sierpnia br. Średnia widownia wszystkich dziewięciu odcinków pierwszej edycji programu wyniosła 1,93 mln osób, co przełożyło się na 14,03 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 18,19 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Największą średnią widownię „Projekt Lady” zgromadził 18 lipca br. Format oglądało wówczas 2,19 mln widzów.

Każdy odcinek programu przynajmniej przez minutę śledziło od 3,64 mln do 4,38 mln osób.

Oglądalność programu odcinek po odcinku

Dane NAM dzięki uprzejmości TVN

Wszyscy 4+

16-49

Data

Start

Koniec

AMR

SHR %

RCH

AMR

SHR %

RCH

27-06-2016

20:55:28

21:51:01

1 744 843

12,15%

3 689 508

1 040 761

17,29%

1 943 983

04-07-2016

20:55:24

21:50:44

1 886 714

13,83%

4 200 526

991 291

18,59%

2 114 697

11-07-2016

20:55:31

21:53:34

2 124 625

16,60%

4 049 346

1 075 423

20,84%

1 938 066

18-07-2016

20:55:27

21:52:37

2 190 371

15,84%

4 383 419

1 149 094

20,21%

2 186 554

25-07-2016

20:54:10

21:52:38

1 947 244

15,12%

3 639 945

1 031 289

20,57%

1 823 766

01-08-2016

20:54:48

21:52:50

1 844 674

12,98%

3 838 294

901 568

15,83%

1 807 145

08-08-2016

20:55:29

21:53:26

1 903 041

14,61%

3 800 963

910 793

18,02%

1 771 416

22-08-2016

20:55:43

21:53:28

1 871 831

13,48%

3 682 701

939 949

16,85%

1 778 996

29-08-2016

20:56:16

21:55:17

1 804 094

12,01%

4 052 190

965 469

16,09%

1 989 227

Średnio:

1 926 046

14,03%

3 924 759

1 000 565

18,19%

1 926 081

TVN w paśmie nadawania reality-show był liderem rynku telewizyjnego. Drugi był Polsat z udziałem na poziomie 13,19 proc., nadający w tym czasie gł. filmy fabularne (raz pokazany został mecz piłki nożnej Anglia-Islandia z Euro 2016  - spotkanie to w analizowanej stacji oglądało 3,91 mln widzów). Trzecia była Jedynka (9,29 proc.; różne audycje), a czwarta - Dwójka (8,09 proc.; m.in. „Kocham Cię, Polsko!” i relacje z Igrzysk Olimpijskich).

Wśród widzów w grupie komercyjnej trzecia była Dwójka, która wypadła lepiej niż Jedynka.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVN - Projekt Lady

1 926 046

14,03%

1 000 565

18,19%

Polsat

1 810 805

13,19%

950 470

17,28%

TVP1

1 275 408

9,29%

341 846

6,21%

TVP2

1 110 950

8,09%

399 673

7,27%

Z danych telemetrycznych wynika, że reality-show największą popularnością cieszył się wśród kobiet, osób w wieku od 25 lat oraz mieszkańców miast (wskaźnik AFF pow. 100).

Profil widza "Projektu Lady" (dane NAM dzięki uprzejmości TVN)

Wszyscy 4+

AFF

Płeć

kobieta

138

mężczyzna

59

Wirtualnemedia.pl

Struktura wiekowa

55+

103

40-54

115

25-39

117

16-24

72

4-15

58

 

16-49

106

Wirtualnemedia.pl

Miejsce zamieszkania

miasta pow. 200 tys. mieszk.

110

miasta od 100 do 200 tys. mieszk.

122

miasta od 50 do 100 tys. mieszk.

121

miasta pon. 50 tys. mieszk.

123

wieś

72

Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków programu wyniosły 6,99 mln zł.

„Projekt lady” to program, w którym Małgorzata Rozenek starała się 12 zbuntowanych i niegrzecznych dziewczyn nauczyć dobrych manier i przemienić je w prawdziwe damy. Pierwszą edycję programu wygrała Patrycja Wieja.

TVN zapowiedział, że powstanie druga seria „Projektu Lady”.

Za produkcję wykonawczą pierwszej edycji, opartego na brytyjskim formacie „Ladette to Lady”, reality-show odpowiadała firma Golden Media Polska.

W lipcu br. udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 9,47 proc.

Dołącz do dyskusji: „Projekt Lady” wakacyjnym hitem TVN. Powstanie druga edycja

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Agatka
Super program, nawet Rozenek znośna.
odpowiedź
User
marketer
kolejne gówno marketingowe TVN

żenada
odpowiedź
User
ani grosza
kolejne gówno marketingowe TVN

żenada
Jak widać nie masz żadnych argumentów, podobnie jak konkurencja w wakacje nie miała żadnych premierowych programów - proponuję inne miejsce na frustracje.
odpowiedź