„Projekt Lady” wakacyjnym hitem TVN. Reality-show zyskuje widzów z odcinka na odcinek

Reality-show „Projekt Lady” ogląda średnio 1,92 mln widzów. TVN w czasie emisji programu jest wiceliderem rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej. Widownia formatu rośnie z odcinka na odcinek.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Projekt Lady” wakacyjnym hitem TVN. Reality-show zyskuje widzów z odcinka na odcinek
Małgorzata Rozenek-Majdan w programie "Projekt Lady"

Nowy reality-show „Projekt Lady” na antenie TVN pokazywany jest w poniedziałki o godz. 20.55, począwszy od 27 czerwca br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków programu wyniosła 1,92 mln osób, co przełożyło się na 14,16 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 18,86 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Widownia „Projekt Lady” rośnie z odcinka na odcinek. Pierwszy z nich oglądało średnio 1,74 mln osób, drugi - 1,89 mln, a trzeci - już 2,12 mln.

Każdy odcinek programu przynajmniej przez minutę śledziło 3,98 mln widzów, a największy zasięg miał drugi z nich, który dotarł do 4,20 mln osób.

Oglądalność programu odcinek po odcinku

TVN w paśmie nadawania reality-show zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest Polsat z udziałem na poziomie 18,09 proc., nadający w tym czasie mecz piłki nożnej z Euro 2016 oraz filmy fabularne. Trzecia jest Jedynka (7,62 proc.; różne audycje), a czwarta - Dwójka (5 proc.; „Kocham Cię, Polsko!”).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Widownia produkcji na tle konkurencji

Analizując wyniki oglądalności tzw. „wielkiej czwórki” w paśmie nadawania poszczególnych odcinków „Projektu Lady” (dane dla poniedziałkowego pasma od godz. 20.55 do 21.52) wynika, że pierwsze dwie emisje reality-show TVN zajęły drugie miejsce w rynku telewizyjnym w obu grupach wiekowych, przegrywając z Polsatem. Główna antena Telewizji Polsat miała zdecydowaną przewagę 27 czerwca, kiedy to relacjonowała ona mecz Anglia-Islandia w ramach Euro 2016 (spotkanie to w analizowanej stacji oglądało 3,91 mln widzów). 11 lipca to TVN z emisją „Projektu Lady” pokonał już wszystkich konkurentów w obu grupach wiekowych.

Udziały tzw. „wielkiej czwórki” w paśmie nadawania „Projektu Lady”

Z danych telemetrycznych wynika, że reality-show największą popularnością cieszy się wśród kobiet, osób w wieku od 25 do 54 lat, z wykształceniem średnim i wyższym oraz mieszkańców miast (wskaźnik AFF pow. 100).

„Projekt lady” to program, w którym Małgorzata Rozenek stara się 12 zbuntowanych i niegrzecznych dziewczyn nauczyć dobrych manier i przemienić je w prawdziwe damy. Za produkcję wykonawczą, opartego na brytyjskim formacie „Ladette to Lady”, reality-show odpowiada firma Golden Media Polska.Program początkowo miał znaleźć się w wiosennej ofercie, ale TVN odwołała jego start, tłumacząc decyzję dobrymi wynikami pozostałych propozycji. Zgodnie z nową strategią programową stacja jest bardziej elastyczna w kształtowaniu ramówki i stopniowo odchodzi od sztywnego podziału na sezony.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online