SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

PromoAgency kontynuuje obsługę marketingową BP, przygotuje nowy Katalog Nagród BP

Agencja PromoAgency wygrała przetarg na całoroczną strategię komunikacji sieci stacji paliwowych BP. Będzie odpowiedzialna m.in. za przygotowanie i realizację koncepcji kreatywnej materiałów marketingowych, m.in. Katalog Nagród BP na sezon 2018/2019.

Article

Katalog Nagród BP jest związany ze współpracą marki BP z programem lojalnościowym Payback. Oferuje on klientom wymianę punktów na produkty, które można odebrać na ponad 500 stacjach BP w Polsce, bądź zamówić bezpośrednio pod wskazany adres.

Do zadań agencji należeć będzie m.in. całoroczna strategia komunikacji,, a także kompleksowa obsługa Katalogu Nagród BP na sezon 2018/2019, w skład którego będzie wchodziła nie tylko jego koncepcja kreatywna i kreacja, a także materiały POS, kampanie reklamowe i banery.

Katalog będzie dostępny na początku października 2018 roku, zarówno na stacjach BP, w mediach społecznościowych, jak i na stronach internetowych bpkatalog.pl i payback.pl

PromoAgency od ponad 4 lat wspiera marketingowo stacje BP. Firmy nie podają nazw pozostałych uczestników przetargu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: PromoAgency kontynuuje obsługę marketingową BP, przygotuje nowy Katalog Nagród BP

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing