SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MPM zachęca do kupna nowego termorobota

Ruszyła kampania marki MPM promująca iCoook MRK-38, najnowszy model wielofunkcyjnego, gotującego termorobota kuchennego z funkcją wi-fi. Za planowanie mediów, realizację kampanii digitalowych oraz projekt kreacji rich mediowej odpowiada dom mediowy Media Choice.

MPM pokazuje w kampanii, że z robotem iCoook wszelkie kuchenne obowiązki można wykonywać szybciej i sprawniej, ponieważ urządzenie wyręcza nas w większości prac: miesza, sieka, mieli, gotuje na parze, waży składniki, wyrabia ciasta.

Firma podkreśla również, że iCoook to idealnie rozwiązanie dla wszystkich, którzy w codziennym życiu narzekają na brak czasu na gotowanie - intuicyjna obsługa i gotowe rozwiązania pozwalają zaoszczędzić czas/ 

Działania reklamowe obejmują głównie działania display m.in. emisję reklamy natywnej w witrynach tematycznych takich jak na przykład strony kulinarne, serwisy dla kobiet czy portale parentingowe.

Wykorzystano w nich również rich media mobile, które skłaniają użytkowników do interakcji. 

Za działania w zakresie planowania mediów odpowiedzialna jest Alicja Stajer, natomiast kontakt z klientem i koordynacja działań leży po stronie Dominiki Sitarz – new business manager w Media Choice.

Dołącz do dyskusji: MPM zachęca do kupna nowego termorobota

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
X
Naśladownictwo jest podobno największą formą uznania - Brawa dla Vorwerk za Termomix :-)
odpowiedź