Promujący piwo Tyskie serial “Piąty Stadion” gromadzi 2 mln widzów

Średnio 2 mln widzów ogląda trzy emisje każdego odcinka serialu komediowego “Piąty Stadion” na trzech antenach Telewizji Polskiej. W produkcji promowane jest piwo Tyskie.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Serial nadawany jest premierowo w dni powszednie w TVP1, TVP2 i TVP Info. Premiera każdego trwającego trzy minuty odcinka ma miejsce zazwyczaj ok. 22.00 w Jedynce, Dwójka powtarza go ok. 22.50, a kilka minut po 23.00 obejrzeć go można jeszcze w kanale informacyjnym Telewizji Polskiej.

W TVP1 dotąd pokazane odcinki (było ich siedem) zgromadziły średnio 868 tys. widzów przy udziale wynoszącym 6,64 proc., w TVP2 - miały 872 tys. widzów i udział na poziomie 8,82 proc. Zdecydowanie mniejsza była oglądalność w TVP Info (311 tys. widzów, 3,71 proc. udziału) - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Najchętniej oglądany odcinek “Piątego Stadionu” w TVP1 przyciągnął przed ekrany 1,59 mln osób, zaś w TVP2 rekordowy epizod miał 1,06 mln widzów.

„Piąty Stadion” opowiada o grupie przyjaciół pasjonujących się piłką nożną, którzy spędzają dużo czasu w warszawskim pubie. Główne role grają Piotr Adamczyk, Tomasz Karolak, Arkadiusz Jakubik, Weronika Książkiewicz i Monika Krzywkowska, natomiast gościnnie występują m.in. Piotr Fronczewski, Andrzej Kopiczyński i Radosław Majdan. Produkcja przygotowana została przez Prime Film Production.

Serial powstał w celu promocji piwa Tyskie (Kompania Piwowarska). Tytuł produkcji, a także niektóre wątki i epizody, nawiązują do rozpoczętej w marcu kampanii „Piąty stadion” (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska