SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Provident reklamuje się w rytmie polskiego hitu lat 90.

Pod hasłem ,Zawsze chciałeś mieć takie coś!" ruszyła kampania reklamowa Provident Polska, promująca ofertę Prostej Pożyczki. Za jej przygotowanie odpowiadają Isobar i OMD.

Bohaterem nowego spotu Providenta jest młody tata, który w rytm znanego z lat 90. polskiego hitu "Ciągnik" zespołu Blenders gra i śpiewa swojej córce o zakupie czarnego keyboardu, „właśnie po to, by grać tu z nią”. Oboje nucą w refrenie „czterysta, oddajesz dwa czterysta”.

 – Z jednej strony chcieliśmy wpisać się w modny ostatnio trend powrotu do tamtych lat, z drugiej strony wciąż podkreślamy, jak ważne są dla nas plany i marzenia naszych klientów, których realizację od wielu lat wspieramy. Dodatkowo w melodyjny sposób pokazujemy, jak łatwo obliczyć koszty naszej nowej oferty - wyjaśnia Artur Zabielski, dyrektor ds. marketingu w Provident Polska.

Reklama Prostej Pożyczki

W ramach Prostej Pożyczki oprócz 2 tys. złotych, nowi klienci mogą pożyczyć kwoty w wysokości 3 tys. lub 4 tys. złotych i spłacić je w 6 równych miesięcznych ratach lub w trybie 26 spłat tygodniowych. Koszt pożyczki wynosi 20 proc. całkowitej kwoty pożyczki, jej RRSO to 89,5 proc.

Spot emitowany jest w głównych stacjach telewizyjnych i stacjach tematycznych. 14 stycznia rozpocznie się dwutygodniowa kampania radiowa w RMF FM, Radiu ZET, w Polskim Radiu (Trójka, Czwórka, Polskie Radio 24) i stacjach lokalnych. Komunikację uzupełniają reklamy w digitalu (duże zasięgowe formaty na WP.pl i Onecie), w serwisach VOD i w Google (Click 2 Call).

Kreacją i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Isobar (Dentsu Aegis Network Polska ), a za media plany i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

Dołącz do dyskusji: Provident reklamuje się w rytmie polskiego hitu lat 90.

21 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
prostozmostu
dramat!
odpowiedź
User
hd
A co to za hit, bo nie znam?
odpowiedź
User
kozanostra1992
A co to za hit, bo nie znam?
No co Ty, gimbus jakiś jesteś?! :/ Toż to 1 z największych hitów 1997 roku, "Czarny ciągnik" zapomnianej grupy Blenders! 8-) Co do pomysłowego spotu... równie dobrze można zrobić tak, że jacyś anonimowi bohaterowie reklamują coś równie szkodliwego dla zdrowia (szisze, kadzidełka czy jakiś produkt z dodatkiem konopii) i potem śpiewają "Dmuchawce, latawce, wiatr" (no beka w chuj, normalnie)!!! xD
odpowiedź