Głównym bohaterem kampanii samochodów KIA cee’d jest znudzony sobą superbohater wyglądający jak Batman, dla którego idealnym uzupełnieniem nowego, spokojnego życia jest auto tej marki. Przekaz pod hasłem „KIA cee’d - Prowadź ciekawe życie” reklamuje trzy modele KIA: cee’d, pro_cee’d i cee’d_sw.
Kampania – zaplanowana do końca maja – obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, Polsat, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, TVN, kanały tematyczne TVN, TCM, AXN, AXN Crime, AXN Sci-Fi, Fox Life, Hallmark, Kino Polska, National Geographic, PULS, Travel Channel, TV Silesia, Universal Channel, BBC, ale kino!, Canal+, Canal+Sport, Canal+Sport 2, Kuchnia TV, Planete), kina Cinema City, radio (stacje z pakietów RMF i Drapacz Chmur Plus, Radio ZET, Trójka) oraz internet (NK.pl, onet.pl, interia.pl, otomoto.pl, goldenline.pl, motoryzacja.wpl.pl, tvn24.pl, Google, autofun.pl, autogaleria.pl, autoinfo.pl, autoporadnik.pl, autoswiat.pl, forumsamochodowe.pl, newsweek.pl, sports.pl, szukajauto.pl, vwgolf.pl, money.pl, wyborcza.biz, komunikaty.pl, iwoman.pl, e-prawnik.pl, mystock.pl, favore.pl, interaktywnie.com, tok.fm). Akcję przygotowały agencja reklamowa Paralotna (kreacja) oraz dom mediowy MPG (planowanie i zakup mediów).












