WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Prudential wybiera Publicis zamiast BBDO Warszawa do obsługi reklamowej

Prudential promuje ubezpieczenia od poważnych chorób (wideo)

2017-07-04 A A A KOMENTARZE: 1 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Wystartowała nowa odsłona kampanii firmy ubezpieczeniowej Prudential, oparta na koncepcie „młody bóg”. Firma zwraca uwagę na potrzebę zabezpieczenia finansowego w razie poważnej choroby. Za kreację odpowiedzialna jest agencja Publicis.

Prudential promuje ubezpieczenia od poważnych chorób (wideo)

Prudential po raz kolejny wykorzystała w swojej reklamie koncept „młodego boga”, którym promowano już usługi gromadzenia oszczędności na emeryturę. Po raz pierwszy do komunikacji marketingowej firmy „młodzi bogowie” zostali wprowadzeni w 2015 roku.

Spot telewizyjny kontynuuje narrację charakterystyczną dla formatu reklamowego „młodych bogów”. Tym razem narratorem jest kot głównego bohatera, który lekko ironicznie komentuje w myślach brak przezorności swojego pana i stara się go zachęcić go do przemyślenia skutków poważnej choroby. Głosu zwierzęcemu bohaterowi użyczył znany aktor - Paweł Królikowski.

- Młody bóg jest bezcennym kapitałem marki Prudential. Chcemy, żeby ta idea rozwijała się w czasie, zachowując wciąż świeżość, oryginalność i potencjał angażowania widza. Mamy ambicję, żeby widz nie tylko rozpoznawał z naszych spotów znajomą stylistykę filmów o młodym bogu, nie tylko był ciekaw jego nowych perypetii, ale też rozpoznał w nim siebie - powiedziała Agnieszka Mazurek, group account director w agencji Publicis Worldwide Polska, odpowiedzialnej za kreację kampanii.

W kampanii poza spotami telewizyjnymi (stacje ogólnopolskie i kanały tematyczne) wykorzystane zostaną działania reklamowe w internecie, reklamy radiowe, formaty prasowe, a także ambienty w placówkach medycznych. Kampania obejmie także działania PR oraz materiały BTL (m.in. magazyn firmowy „Przezorność”)  w oddziałach Prudential w całej Polsce. Odświeżony został także serwis internetowy „młodzi bogowie”. Łącznie kampania potrwa przynajmniej do końca wakacji.

Media zaplanował i zakupił dom mediowy SMG Starcom. Spot wyreżyserował Tadeusz Śliwa, a produkcją zajęło się studio produkcyjne OTO Film. Za kreację odpowiedzialna jest agencja Publicis Worldwide Polska.

Autor: jd

Wiecej informacji: Prudential, ubezpieczenia od poważnych chorób

Komentarze (1) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia