SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Przebój „I Want It All” zespołu Queen motywem przewodnim kampanii Eurosportu (wideo)

Eurosport rozpoczął kampanię „Make it Yours” przygotowującą widzów i kibiców do Zimowych Igrzysk Olimpijskich Pjongczang 2018. Jej hymnem jest zaaranżowany na nowo przebój grupy Queen – „I Want It All”, który ma zachęcać fanów do przejęcia kontroli nad tym co, kiedy i gdzie chcą oglądać.

Stacja ma ambicję pokazać polskim kibicom niemal wszystkie występy i walki o medale naszych reprezentantów. - Lokalizacja przekazu olimpijskiego będzie główną nowością w naszej ramówce. Oznacza to, że cały przekaz na kanale Eurosport1 będzie budowany pod polskiego widza. Nie będziemy pokazywać feedu międzynarodowego, tylko wybrane wydarzenia z Pjongczang, te, które uznamy za odpowiednie dla polskiego odbiorcy. Mówiąc krótko, chcemy śledzić poczynania polskich sportowców - mówił Adam Widomski, dyrektor Eurosport w Polsce.

Po raz pierwszy w historii Eurosport będzie transmitował igrzyska z pełnym wykorzystaniem platform cyfrowych, m.in. aplikacji Eurosport Player. Dzięki temu kibice będą mieli możliwość spersonalizowania transmisji i ułożenia programu zgodnie ze swoimi preferencjami. Ta możliwość personalizacji igrzysk jest motywem przewodnim kampanii „Make it Yours”, która zachęca kibiców do przejęcia kontroli nad ramówką i wyboru tego, co i kiedy chcą oglądać.

Hymnem kampanii został przebój grupy Queen „I Want It All” w aranżacji Londyńskiej Orkiestry Symfonicznej. - Chcemy wprowadzić nowe standardy pokazywania igrzysk olimpijskich, dostarczając kibicom jeszcze więcej emocji z transmisji. Tytuł hymnu doskonale oddaje nasze ambicje, aby dać fanom dostęp do treści w każdym miejscu i czasie - powiedział Peter Hutton, szef Eurosportu.

Utwór został na nowo nagrany w Air Studios w Londynie. Wzięli w nim udział muzycy, pracujący już przy takich produkcjach jak „Mroczny Rycerz”, „Gladiator”, „Incepcja” i „Jak zostać królem” oraz współpracę z gwiazdami muzyki m.in. Adele, Vangelisem czy Markiem Ronsonem. Wraz z rozpoczęciem kampanii premierę ma spot „Make it Yours”.

Zimowe Igrzyska Olimpijskie odbędą się w południowokoreańskim Pjongczangu. Impreza wystartuje 9 lutego i potrwa do 25 lutego. Sportowcy będą rywalizować w ponad stu konkurencjach i piętnastu dyscyplinach, a medale Zimowych Igrzysk Olimpijskich zostaną przyznane po raz 23. w historii. Discovery Communications jest właścicielem wyłącznych praw telewizyjnych i multimedialnych do transmisji igrzysk olimpijskich (organizowanych w latach 2018-2024) na terytorium 50 krajów Europy (oprócz Francji w latach 2018-2020 oraz Rosji).

Dołącz do dyskusji: Przebój „I Want It All” zespołu Queen motywem przewodnim kampanii Eurosportu (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kamio
Znalazłem nową stronke z a,ukcjami gdzie można kupic np Laptopa za 50zl.

--> www.bam.bz/kQp

---------
Polecam, póki co mało użytkowników i łatwo się wygrywa :)
====================================================
Ja wylicytowałem nowego Iphona za 200zł
odpowiedź