Według informacji podanej na stronie Bloomberga w prace nad nowym serwisem zaangażowanych jest kilka tysięcy dziennikarzy, programistów, fotografów i operatorów filmowych, a przygotowania trwały kilka miesięcy.
Bloomber Business jest dostępny pod głównym adresem Bloomberg.com i ma łączyć w jednym miejscu najważniejsze i najbardziej atrakcyjne treści pochodzące z innych platform wydawcy, między innymi Bloomberg News, Businessweek, Bloomberg TV i Bloomberg Graphics, a także publikować własny kontent cyfrowy.
- Nowy Bloomberg Business to dla nas całkowicie nowa koncepcja dostarczania światu informacji - podkreśla Joshua Topolsky, szef cyfrowego kontentu Bloomberg Media. - Nasz przekaz jest skierowany do globalnego odbiorcy, który w internecie poszukuje na co dzień najważniejszych informacji z różnych obszarów. Oprócz aktualnych newsów będziemy dostarczać także własne analizy, pogłębione informacje, i szybkie relacje reporterskie z całego globu - zapowiada Topolsky.

Bloomberg podkreśla, że na nowej stronie dużą rolę będzie odgrywał segment wideo przygotowywany na bieżąco przez zespoły Bloomberg News i Bloomberg TV. Oprócz głównej witryny w serwisie są dostępne także działy tematyczne poświęcone między innymi gospodarce, technologiom czy rozrywce.











