WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Google Chrome będzie blokował 9 formatów reklam, 46 innych pozostanie na stronach

Przeglądarki internetowe: Chrome w górę w Polsce i na świecie, konkurencja traci

2018-02-02 A A A KOMENTARZE: 1 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa - w styczniu 2018 r. zanotowała wyraźny wzrost udziału zarówno na całym świecie, jak i w Polsce, jeszcze bardziej powiększając i tak już sporą przewagę nad rywalami.

fot. Shutterstock.com fot. Shutterstock.com

Z danych StatCounter wynika, że w styczniu br. Chrome miał w skali globalnej 56,31 proc. udziału w rynku internetowych przeglądarek, w porównaniu do 55,04 proc. w grudniu ub.r.

Na drugim miejscu znalazła się przeglądarka Safari, która w tym samym czasie zanotowała spadek z 14,86 proc. do 14,44 proc. rynkowego udziału, a na trzecim - przeglądarka UC Browser, ze spadkiem z 8,69 proc. do 8,29 proc. Top 5 zamykają aplikacje Firefox (spadek z 5,72 proc. do 5,66 proc.) i Opera (spadek z 4,03 proc. do 3,96 proc.).

Tymczasem w Polsce Chrome także zanotował wyraźny wzrost. Przeglądarka Google miała w styczniu br. 73,38 proc. udziału, wobec 72,42 proc. w grudniu ub.r.

Cały czas daleko w tyle za Chrome są w naszym kraju konkurencyjne przeglądarki: Firefox spadek z (9,49 proc. do 9,08 proc.), Samsung Internet (spadek z 4,49 proc. do 4,45 proc.), Opera (wzrost z 4,27 proc. do 4,21 proc.) oraz Safari (wzrost z 2,62 proc. do 2,64 proc.).

Autor: km

Wiecej informacji: przeglądarki internetowe, Chrome, Firefox, Safari, Opera

Komentarze (1) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia