Przejście do Plusa z Brodzik i Wilczakiem w reklamach SmartDomu (wideo)

Nowa kampania reklamowa SmartDomu z udziałem Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka zachęca do przenoszenia numeru do Plusa. Akcję przygotowały firmy Grey Group Poland, PHD Media Direction i Carat Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa reklama SmartDomu rozgrywa się we wspólnym salonie sprzedaży Plusa i Cyfrowego Polsatu, gdzie Paweł Wilczak, Joanna Brodzik i ich dwaj synowie upewniają się, że w ramach tego programu promocyjnego można dowolnie łączyć usługi telefoniczne, internetowe i telewizyjne, zyskując rabaty zgodnie z promocją „Drugi produkt za połówkę, trzeci nawet za złotówkę” (jej obecna oferta obowiązuje do 18 lutego).

Spot zachęca klientów innych sieci telekomunikacyjnych do przenoszenia numeru do Plusa i korzystania ze SmartDomu.

Kampanie jest realizowana przede wszystkim w telewizji i internecie.

Kreacją reklam zajęła się agencja Grey Group Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe PHD Media Direction i Carat Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie