WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

„Wypasione szczęście!” w urodzinowej loterii marki Wypasione

„Przepis dnia” w TVP1 z Grzegorzem Łapanowskim w roli kucharza promują markę Mlekovita

2017-03-21 A A A KOMENTARZE: 1 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Firma mleczarka Mlekovita, do której należą takie marki jak mleko Wypasione, ser Sokół, serki Favita promuje swoje produkty w dedykowanym programie kulinarnym „Przepis dnia” w TVP1. W roli gospodarza występuje kucharz Grzegorz Łapanowski.

„Przepis dnia” w TVP1 z Grzegorzem Łapanowskim w roli kucharza promują markę Mlekovita

Obecnie emitowany sezon miniprogramów kulinarnych „Przepis dnia” w TVP1 to już trzecia seria, w której promowane są produkty Mlekovity. Firma jest sponsorem programu, a jej produkty wykorzystywane są do prezentowanych w produkcji potraw.

Obecna seria będzie emitowana do czerwca, codziennie w dni powszednie, ok. godz. 18.

Dariusz Sapiński, prezes Grupy Mlekovita zdradza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że o wyborze Grzegorza Łapanowskiego jako prowadzącego program „Przepis dnia” zdecydowały plany marketingowe Mlekovity. - W ubiegłym roku firma podjęła współpracę z Grzegorzem Łapanowskim jako ambasadorem marki. Wystąpił on m.in. w spotach reklamowych marki oraz w jej letniej kampanii bilboardowej - mówi Dariusz Sapiński.

Grzegorz Łapanowski pojawił się już w drugim sezonie „Przepisu dnia” jesienią ub.r. - wówczas występował naprzemiennie z dotychczasową prowadzącą Ewą Olejniczak.

Prezes Sapiński zdradził, że plan marketingowy firmy Mlekovita na ten rok zakłada szeroki zakres działań reklamowych marki i jej produktów, zarówno w mediach tradycyjnych, jak i internetowych, m.in. warsztaty kulinarne podczas cyklu imprez plenerowych dla klientów sklepów Mlekovitka i hurtowni firmowych pn. „Wypasione fetowanie” (start: 20 maja w Pilicy), a także loterie dotyczące linii produktów pod marką Polskie („Polska Mlekovita na cały dzień” – start: 1 kwietnia) oraz napojów proteinowych Super Body Active („Super Body Challenge”).

Firma zdecydowała się na promocję marki poprzez lokowanie produktu i sponsoring dedykowanego miniprogramu telewizyjnego ze względu na szerokie możliwości pokazania naturalnego zastosowania produktów w przepisach kulinarnych w przyjemnej i łatwej w odbiorze formie. - Dodatkowo za wyborem takiego rodzaju promocji przemawiają z jednej strony proste w wykonaniu, z drugiej - często nietypowe i oryginalne przepisy na najróżniejsze potrawy. Pokazanie produktu wraz z jego zastosowaniem sprawia, że konsumenci chętniej sięgają po produkt, którego zastosowanie poznali, a to sprawia, że taka forma reklamy jest bardzo skuteczna - mówi Dariusz Sapiński.

W pracach przy programie nie uczestniczyły pośrednie firmy, „Przepis Dnia” powstał we współpracy wyłącznie Mlekovity i TVP.

W listopadzie ub.r. Mlekovita wspierała markę mleka Wypasione loterią konsumencką pod hasłem „Wypasione szczęście”.

Autor: bg

Wiecej informacji: Przepis dnia, Grzegorz Łapanowski, Mlekovita

Komentarze (1) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Monitoring mediów

Zobacz więcej