„Przepis na życie” stracił widzów, ale jesienią będzie czwarta seria

Trzeci sezon “Przepisu na życie” oglądało mniej widzów niż poprzednie dwie serie. Produkcja dała TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym, ale stacja była liderem w grupie komercyjnej. Wpływy z reklam wyniosły 23,3 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Średnia widownia 13. odcinków ”Przepisu na życie 3“ wyniosła 2,70 mln osób, co przełożyło się na 19,92 proc. udziału w grupie 4+ i 24,37 proc. w 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl. Serial nadawany był od 6 marca do 29 maja br., we wtorki o 21.30.

Nieco większą popularnością cieszły się poprzednie serie. Pierwszy sezon “Przepisu”, emitowany wiosną ubiegłego roku (w niedziele tuż po “X Factor”, około godz. 21.25 lub 21.45) miał 3,17 mln widzów przy udziałach na poziomie 22,57 proc. i 25,77 proc. Z kolei druga transza odcinków emitowanych jesienią ubiegłego roku (już we wtorki o 21.30) miała 2,84 mln widzów i odpowiednio 20,92 proc. oraz 25,57 proc. udziału. Stacja TVN była wiceliderem rynku telewizyjnego w czasie nadawania “Przepisu na życie”. Przed nią znalazła się Dwójka, która w czasie serialu emitowała kulisy “M jak miłość” oraz “Magazyn Expressu Reporterów”, co przełożyło się na 23,82 proc. udziału. Na podium uplasował się jeszcze Polsat, nadający filmy i “CSI: Kryminalne Zagadki Nowego Jorku” (14,76 proc.). Dopiero czwarte miejsce zajęła Jedynka (filmy, „Piąty stadion”; 9,43 proc.). Jednak w grupie komercyjnej TVN była zdecydowanym liderem.

grafika

„Przepis na życie 3” z reklam przyniósł stacji 23,3 mln zł. Nadawana rok temu pierwsza seria odcinków zarobiła 19,6 mln zł, zaś druga aż 33,5 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Stacja TVN zdecydowała o realizacji czwartej serii “Przepisu na życie”. Zdjęcia do niej ruszają w połowie czerwca br. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, część zdjęć do nowych odcinków serialu realizowana będzie we włoskiej Toskanii. Emisja ma nastąpić jesienią tego roku (więcej na ten temat) Za produkcję wykonawczą odpowiada firma Akson Studio.

Konkurencja

 Pięć topowych odcinków

 Oglądalność sezon po sezonie

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"