Startuje nowy przetarg na kompleksową obsługę Play w internecie

Sieć Play rozpoczęła przetarg na kompleksową obsługę marki w internecie - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. W przetargu bierze udział kilka agencji, spośród których zostanie wybrana jedna prowadząca wszystkie działania Play w sieci. Dotąd tym segmentem zajmowały się Artegence i Isobar, które także startują w przetargu. - Widzimy duży potencjał w modelu współpracy z jedną silną agencją - potwierdza w rozmowie z nami Marcin Gruszka, rzecznik Play.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Jak poinformował nas Play ustami Marcina Gruszki przetarg z którym sieć właśnie wystartowała ma znaleźć swój finał w sierpniu br.

Procedura przetargowa ma wyłonić jedną agencję, która poprowadzi działania reklamowe i wizerunkowe Play w całej przestrzeni internetowej. Do tej pory segment związany ze stronami www czy e-sklepem operatora obsługiwała Artegence, zaś platformy społecznościowe agencja Isobar Polska. Teraz obie firmy kończą swoje kontrakty z Play, ale startują w przetargu wraz z kilkoma innymi agencjami, których nazw Gruszka nie zdradza.

W rozmowie z Wirtualnemedia.pl rzecznik Play wyjaśnia genezę nowej polityki operatora związanej z obsługą marki w mediach internetowych.

- Play zawsze jest w awangardzie, dlatego szukamy bardzo kreatywnego i efektywnego partnera. Widzimy duży potencjał w modelu współpracy z jedną silną agencją - podkreśla Gruszka.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]