Startuje nowy przetarg na kompleksową obsługę Play w internecie

Sieć Play rozpoczęła przetarg na kompleksową obsługę marki w internecie - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. W przetargu bierze udział kilka agencji, spośród których zostanie wybrana jedna prowadząca wszystkie działania Play w sieci. Dotąd tym segmentem zajmowały się Artegence i Isobar, które także startują w przetargu. - Widzimy duży potencjał w modelu współpracy z jedną silną agencją - potwierdza w rozmowie z nami Marcin Gruszka, rzecznik Play.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Jak poinformował nas Play ustami Marcina Gruszki przetarg z którym sieć właśnie wystartowała ma znaleźć swój finał w sierpniu br.

Procedura przetargowa ma wyłonić jedną agencję, która poprowadzi działania reklamowe i wizerunkowe Play w całej przestrzeni internetowej. Do tej pory segment związany ze stronami www czy e-sklepem operatora obsługiwała Artegence, zaś platformy społecznościowe agencja Isobar Polska. Teraz obie firmy kończą swoje kontrakty z Play, ale startują w przetargu wraz z kilkoma innymi agencjami, których nazw Gruszka nie zdradza.

W rozmowie z Wirtualnemedia.pl rzecznik Play wyjaśnia genezę nowej polityki operatora związanej z obsługą marki w mediach internetowych.

- Play zawsze jest w awangardzie, dlatego szukamy bardzo kreatywnego i efektywnego partnera. Widzimy duży potencjał w modelu współpracy z jedną silną agencją - podkreśla Gruszka.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska