WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Pisma poradnikowe najchętniej kupowanymi miesięcznikami. „Twój Styl” na podium (top 118 tytułów)

Gorący temat

Krystyna Pawłowicz pyta przewodniczącego KRRiT o koncesję dla Radia Wnet. „Czy polskie stacje są w Pana niełasce?”

3

„Przyjaciółka” liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych. Wszystkie tytuły ze spadkami

2018-01-29 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

W październiku ub.r. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet była „Przyjaciółka”. Wszystkie tytuły w zestawieniu odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Pani Domu” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

„Przyjaciółka” liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych. Wszystkie tytuły ze spadkami

Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w październiku 2017 roku wyniosła 156 918 egz. i w porównaniu do października 2016 roku zmniejszyła się o 18,27 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Druga była „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 8,55 proc. do 130 826 egz.

Oczko niżej uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 65 053 egz., po spadku o 19,41 proc.

Czwartą lokatę zajęła „Pani Domu” (Edipresse Polska). W badanym miesiącu ten dwutygodnik sprzedawał się średnio w liczbie 55 199 egz., notując stratę wynoszącą 19,49 proc. - największą w zestawieniu.

W październiku ub.r. w porównaniu do września ub.r. jedynym wzrostem średniej sprzedaży ogółem również pochwalić się mogła „Pani Domu” - było to 0,14 proc.

Z kolei najwięcej - 12,42 proc. - stracił „Naj”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Autor: Michał Kurdupski

Wiecej informacji: Przyjaciółka, Tina, Naj, Pani Domu, dwutygodnik poradnikowy, zkdp

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia