SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Przyjaciółki 8” zyskują widzów z odcinka na odcinek. Polsat liderem w 16-49

Ósmy sezon „Przyjaciółek” ogląda średnio 1,87 mln osób. W porównaniu do siódmej serii, nadawanej wiosną br., produkcja straciła 100 tys. widzów. Polsat w czasie emisji serialu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym.

Serial „Przyjaciółki”Serial „Przyjaciółki”

Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że ósmą edycję „Przyjaciółek” (serial jest emitowany w czwartki o godz. 21.10, począwszy od 1 września br.) po trzech pierwszych odcinkach śledzi średnio 1,87 mln widzów. Przekłada się to na 13,42 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 13,66 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Widownia serialu rośnie z odcinka na odcinek. Pierwszy z nich oglądało średnio 1,80 mln osób, drugi - 1,87 mln, a trzeci - 1,93 mln.

Widownia odcinek po odcinku

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

01-09-2016

1 796 668

12,58%

08-09-2016

1 873 086

13,76%

15-09-2016

1 933 073

13,94%

Średnio:

1 867 609

13,42%

Dla porównania, pierwsze trzy odcinki siódmej edycji serialu, pokazywane wiosną br., śledziło średnio 1,97 mln osób, co przekładało się odpowiednio na 13,40 proc. oraz 13,93 proc. udziału. Oznacza to, że produkcja straciła 100 tys. widzów, choć jej udział minimalnie wzrósł w grupie 4+ (w 16-49 nastąpił nieznaczny spadek).

Podczas emisji „Przyjaciółek” Telewizja Polsat zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Pozycja lidera należy do TVP1, nadającej w tym czasie „Ojca Mateusza” oraz „Sprawę dla reportera”, co przekłada się na 20,07 proc. udziału. Na trzecim miejscu znajduje się TVN („Singielka” i „Kuchenne rewolucje”; 9,43 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVP2 (kabaret, „Kochanie, ratujmy nasze dzieci” i filmy fabularne; 6,03 proc.).

Polsat jest jednak liderem wśród widzów w grupie komercyjnej. W tym ujęciu dalej plasują się: TVN, Jedynka i Dwójka.

Oglądalność „Przyjaciółek 8” na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVP1

2 793 341

20,07%

641 667

11,28%

Polsat - Przyjaciółki 8

1 867 609

13,42%

776 947

13,66%

TVN

1 311 902

9,43%

773 347

13,60%

TVP2

839 513

6,03%

375 393

6,60%

„Przyjaciółki” to opowieść o czterech kobietach. Każda z nich jest inna - różni je sytuacja życiowa i problemy, którym muszą stawić czoła. W rolę tytułowych „Przyjaciółek” wcielają się Małgorzata Socha, Joanna Liszowska, Anita Sokołowska i Magdalena Stużyńska. Serial produkuje Akson Studio.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w sierpniu br. wyniósł 10,61 proc.

Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółki 8” zyskują widzów z odcinka na odcinek. Polsat liderem w 16-49

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
conf
ale tvp1 dystansuje konkurencje, w grupie 4+, o milion
odpowiedź
User
Marek
@cont
Tylko że to są starsi widzowie, co nie przekłada się na dochody z reklam.
odpowiedź
User
Nik
ale tvp1 dystansuje konkurencje, w grupie 4+, o milion


A kogo interesuje grupa 4+?:) Taki target poza Woronicza nie istnieje...
odpowiedź